1 mars snakk

Buffi

Forumet er livet
[:D]

I dag sto vi opp til skyfri himmel og 8 minus..brrrrrrrrrr en smule kaldt.

Så nå er snuppa avlevert i barnehagen og hun minste sover[:)] Så da spiser jeg frokost ilag med internett[8D]

Men når Vilde våkner skal vi ut og trille for jeg trenger nemlig div ting til mor min sin bursdagspresang.Så da triller vi bort til senteret her hvor jeg bor.

Hei sveis! [:)]

Natta har ikke nok timer! Synes liksom jeg har sovet bare 5 min jeg, når det er morgen igjen... [8|] Ute er det -4, og det snør litt. Koselig! [:)]
Ingen store planer i dag, skal en tur på butikken og kjøpe middag. I dag blir det Looneys favorittmat, pølser! [8D]
Jaja, lite nytt å fortelle!

Ha en fin dag!

Fikk telefon fra kommunen nå[:)] Vilde starter opp i samme barnehage som Heidi fra 14 april[:)]

Mini er levert i barnehagen.. jeg sitter her litt trøtt etter en snorkende mann og et barn som er tidlig oppe![&:] Jeje.. har hatt en fantastisk helg og en enda mer forelsket om det går an!!!![;)][:D][:D][:D] Nå sitter jeg og manner meg opp til å gå og trene, og så skal jeg gi blod!![:)] Så blir det klesvask, husarbeid og skolearbeid i kveld.. ja da var min dag full!![:)][:)]

Hentet N hos pappaens jobb og levert han i bhg. Så var jeg og bestilte verkstedtime til bilen etter den ble rygget på. Ja ja blir moro med kanskje en uke med kun en bil[&:] Det går jo ikke!

Ellers skal jeg lese litt til bacheloroppgaven og kanskje søke noen jobber. Jeg vil nemlig ha ny jobb har jeg funnet ut.

Til helgen er vi invitert på hyttetur igjen og det gleder jeg meg til....

Skrållan: kos dere med drittpølsene[:D]

Looney: hehe, det skal vi! [;)] kjøpte kyllingpølser da, hehe! [:)]

Masse å si hurra for her i dag, og her er enda mer: Sambo ble tilbudt fast jobb, starter i morgen! [:D]

Så gøy, skrållan! Nærmere heimen da eller? Fortell! [:D]

Her er det stille i dag, har jo hatt huset fullt og gubben hjemme siden torsdag, så det var litt rart å være alene med litja igjen. Hun rota forøvrig veldig i natt, tror det var noe mageknip, gråt hver andre time stakkars lille. Håper det er over nå, humøret er ihvertfall på topp.
Ellers skjer det lite, jeg vasker klær og må stelle litt i kjellerstua for vi får nytt besøk på onsdag. Men siden jeg tok visdomstanna på torsdag OG fikk kink i nakken samtidig så er jeg fortsatt litt redusert, det er f.eks ikke godt å bøye seg framover så støvsuginga må nok min elskede gjøre.

Ha en fortsatt god dag! Og hurra for barnehageplass for Vilde! Da er det jobbsøking på deg da buffi? Her gikk fristen ut i dag, så jeg håper vi får plass ila et par uker. [:)]

Neida, er samme plassen. Men han har bare først jobba gjennom vikarbyrået, før han fikk komme inn i firmaet med imidlertidig fast ansettelse mens de avgjorde hva de skulle gjøre med ei som har vært sykmeldt i evigheter. Og nå fikk han 100 % fast jobb, og en liten lønnsforhøyelse! [:)] Så han takker ja, så får han heller lete litt etter passende jobb her etterhvert, er ikke bare bare å finne jobb her...

God bedring til lillemor og til deg selv papaya! [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Så gøy, skrållan! Nærmere heimen da eller? Fortell! [:D]

Her er det stille i dag, har jo hatt huset fullt og gubben hjemme siden torsdag, så det var litt rart å være alene med litja igjen. Hun rota forøvrig veldig i natt, tror det var noe mageknip, gråt hver andre time stakkars lille. Håper det er over nå, humøret er ihvertfall på topp.
Ellers skjer det lite, jeg vasker klær og må stelle litt i kjellerstua for vi får nytt besøk på onsdag. Men siden jeg tok visdomstanna på torsdag OG fikk kink i nakken samtidig så er jeg fortsatt litt redusert, det er f.eks ikke godt å bøye seg framover så støvsuginga må nok min elskede gjøre.

Ha en fortsatt god dag! Og hurra for barnehageplass for Vilde! Da er det jobbsøking på deg da buffi? Her gikk fristen ut i dag, så jeg håper vi får plass ila et par uker. [:)]

Ja nå er det full jobbsøking for min del[:)] Kan ikke starte opp før 1 mai men kan jo søke forde[:)]. Har sendt mail til hun som ordnet jobb hos telenor sist gang...

[&o][&o][&o] Barnehagen til Ida legges ned... så vi har dagen i dag til å finne ny, siden søknadsfristen går ut ved midnatt. Er ledig i andre barnehager, men de ligger så langt unna, og siden jeg ikke har førerkort, så utgår det av seg selv... [&o] Og Ida stakkars, hun bare gråt først, og sa hun ikke vil skifte bhg, at hun vil gå i bhg med Leah (hun hun leker mest med). Nå har hun snudd helt, og vil ikke være i noen bhg'er. Hun vil være hjemme. Seriøst, æ vil vårrå heim, som hun sa selv.. 

Åneeei, så kjedelig, Skrållan! Og så dårlig gjort med så kort varsel!! Du får investere i sykkelvogn og sykkel, så er du berga halve året ihvertfall.

Ja, skikkelig kjedelig.. [&o] men jeg skjønner styreren godt, hun kan jo ikke ha bhg åpen når hun selv er i fødselspermisjon med tvillinger, og hun ikke finner en stabil assistent..
Har sykkel, og sykkelvogn kan vi kanskje låne. Men det er liksom resten av året da, hehe. Om jeg forstod det rett, så er jo bhg åpen frem til sommeren, så sånn sett ordner det seg. Får bare finne en brukbar bhg i gåavstand, søke dem begge inn der fra høsten av... og håpe på at Ida ombestemmer seg og vil gå i bhg likevel! [&:]

Ja, at ungen ikke vil i bhg vet jeg alt om! Det er nå bare engang sånn at mamma og pappa vet best, små jenter må nesten bare innfinne seg med det. Slitsomt når det står på, men det går oftest over. Gjør det her ihvertfall, vi har sånne perioder med ujevne mellomrom. Hun her liker ikke utrygghet, kanskje Ida er lik? Hun må forberedes på alt i forkant, da går det greit. Tror nok at hun her også hadde nekta å bytte barnehage, men dere har jo ikke noe valg, og hun får jo lillebror med seg så det går nok bra! [:)]

Å ja, Ida må forberedes også må vi snakke om alt ved det nye, om det blir forandring. Så hun er veldig lik foreldrene sine på det punktet, liker ikke forandring! [;)] også er hun sjenert på toppen av det der, så da blir jo alt bare skummelt. Men jeg tenker det blir greit jeg! Har funnet 4 barnehager i gåavstand nå, som begge to er søkt inn i fra august av. Så får vi bare se, om Ida fortsetter å gå i gamle-bhg frem til sommeren, eller om hun får være hjemme noen måneder. Litt greit at jeg ikke jobber så mye nå, om jeg må ha henne hjemme litt. Og heldigvis har vi besteforeldre som gjerne låner dem litt, så blir jeg ikke gal, hehe. Også har vi jo barnepassen på treningssenteret, der trives hun. Så vi skal få disse månedene til å gå, om det blir sånn. Venner med barn har jeg og. Neida, dette skal bli greit det! [:)]
Hehe, ja heldigvis har hun lillebroren sin med seg til høsten. Det er vel egentlig bedre for han enn for henne, for HAN er frøn han, for å si det på trøndersk! Han klarer ikke å være i barnepassen på treninga uten søstra si engang, hehe.

Blir så bra så, Skrållan! Hold Ida i bhg fram til sommeren også du, synes du går nok på veggen som det er jeg [:)]

I dag har jeg fått symaskin[:D] Fikk den av mor og far i 30 års gave, men jeg kan jo ikke sy!!! Noen som vet noe enkelt som jeg kan øve meg på? Vi snakker kan VIRKELIG ikke sy her altså, klarer ikke legge opp buksene mine selv engang[8D]

ORIGINAL: papayamammaen

Blir så bra så, Skrållan! Hold Ida i bhg fram til sommeren også du, synes du går nok på veggen som det er jeg [:)]

ja, så lenge den ikke stenger før den tid, så skal hun dit! [:)] tenkte bare i tilfelle den stenger før! [:)]

suki: ja, vi har jo trivdes utmerket, alle sammen! [&o] men ikke noe vi kan gjøre noe med uansett så...

McMor: lykke til me syingen, hilse en som ikke vet fram og bak på en symaskin[:D]

Her er en stk stuptrøtt gutt i seng nå nettopp og det var på tide. Han var meget overtrøtt og ikke videre blid. Alt var gærent og måtte hyles for, og siden jeg ikke gir meg ble det en del hyling før han la seg gitt. Men men.....

Strålende fornøyd md oppsatt veileder til bacheloroppgaven. Har fått en foreleser som er dritstreng og strøk halvparten av de hun satte karakter på i fjor vår nemlig. Men når hun er min veileder setter hun ikke karakter på min oppgave, men gir meg streng veielddning i steden. Og det liker jeg for da kan oppgaven min bli bra!!!!

I kveld blir det gubbekos hjemme. Nå strå Farmen på her for en jeg kjenner er med deri denne runden nemlig[:D][:D][:D]

jeg savner gubben min.
Han er i danmark med jobben. Gleder meg til han er hjemme igjen........

Back
Topp