1. mai:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Snuppa våknet halvsju i dag, men det var ikke så rart siden hun sovnet halvsju i går kveld.
Mannen er syk, ligger å sover :confused2 Enda godt jeg har "ferie" :D
God natt i hvertfall, ingen oppvåkninger, så da skal man egentlig ikke klage, men skikkelig trøtt uansett.
Krysser fingre for at jeg ikke blir syk, vi reiser jo på lørdag :confused005

Våknet opp til masse snø.............

Deilig med en helt natts søvn :) Hvor skal dere på lørdag? Utlandet?
Håper dere får en flott tur,og at mannen din blir fort frisk og at du slipper unna :)
Her sovnet hun 19.30,og våknet 07.30,våknet kl 2 i natt,litt melk,å sovnet med en gang igjen... Kan ikke klage på det..
Storebror har ørevondt,så han går på pencillin,urolig natt med han stakkars.... :(

Deilig med en helt natts søvn :) Hvor skal dere på lørdag? Utlandet?
Håper dere får en flott tur,og at mannen din blir fort frisk og at du slipper unna :)
Her sovnet hun 19.30,og våknet 07.30,våknet kl 2 i natt,litt melk,å sovnet med en gang igjen... Kan ikke klage på det..
Storebror har ørevondt,så han går på pencillin,urolig natt med han stakkars.... :(

Stakkars storebror:(
Vi skal til syden, Gran canaria en tur:-) Tror det er en lur investering, ser ikke ut til å bli noen bra sommer i år heller.

Stakkars storebror:(
Vi skal til syden, Gran canaria en tur:) Tror det er en lur investering, ser ikke ut til å bli noen bra sommer i år heller.

Godt med sydenferier altså... Da får man tilskudd av ny energi ;) Håper dere får en kjempeherlig tur.
Der er det jo alltid deilig. Hvor skal dere hen der? Syntes maten er såutrolig god der jeg :)
Her er det aldri varmt lenger..Kjedelig.. Vi blir nok å være i Tunisia i hele sommer... :D Deilig å ligge på stranden,hvis jeg får til det,men barna på slep :D hehe

God morgen!
Hermine våkna 06.50, rett etter en ammerunde. Måtte likevel gå og varme flaske til henne og jammen meg tok hun ikke 170ml mm da:p:eek: tydelig at hun ikke alltid klarer å melke puppen! :confused:
Etter det skravla hun så at hun vekte kusina si på 3år, så da sto vi alle opp!
Nå skal Hermine få litt kokt egg og så en lur. Er nydelig vær idag så skal nok ut på tur! :)

Hei på dere!!:)
Her våkna vesla 05.30, og da hadde hun sparka av seg dyna. La henne mellom oss i senga, men det var visst kjedelig, så da måtte vi opp og stå.:) Å legge henne senere enn 19.30 har en dårlig effekt ser vi. Senere kveld gir tidligere morgen.
Nå sover hun ute i vogna si mens vi koser oss med Supenatural og kaffe. ♡
I dag er det overskya og kaldt her. Det ligger snø oppi lia og is på sølepyttene, så her fyrer vi i ovnen. Får besøk av mamma og pappa i dag, og det blir stas for "likjå". Supert med fart og spenning!! :D

Hei og hå!
Grei natt her.
Har stått opp med begge ungene for en stund siden, mannen er på vei til å stå opp nå :p
I dag skal vi på førpremiære på Pelle Politibil, pappa skal trille Eskil i mens :D

OG så håper jeg alle får en kjempefin 1.mai!!! :D
Vi har hengt ut flagg og skulle gjerne vært i byen og markert, men foreløpig har vi ikke kommet oss av gårde noe sted!

Godt med sydenferier altså... Da får man tilskudd av ny energi ;) Håper dere får en kjempeherlig tur.
Der er det jo alltid deilig. Hvor skal dere hen der? Syntes maten er såutrolig god der jeg :)
Her er det aldri varmt lenger..Kjedelig.. Vi blir nok å være i Tunisia i hele sommer... :D Deilig å ligge på stranden,hvis jeg får til det,men barna på slep :D hehe

Playa de meloneras tror jeg:-) Hørt at maten skal være god ja, gleder meg:-)
Skjønner godt dere blir i Tunisia i sommer:D

Vi har vært på tur, gått en god bit og så spist lunsj ute i det fri! Hermine har plutselig fått sansen for brødskive og spiste ei hel skive med leverpostei til lunsj:D
Hun syntes for øvrig at ryggbæring var stas!
1367409307683.jpg

Så herlige dere er! Det er befriende å få de på rygg altså :D

God dagen :) Liana sover sin 2 og siste lur for idag, og jeg har blitt ferdig med del 1 av en bursdagskake jeg skal levere i et barneselskap imårra (som jeg og Emira også skal i).. Trenger bare å pynte den, men mangler O'boy :P Ellers har vi ikke fått gjort så veldig mye, alt er stengt og det blåser masse ute :(

Men her tester Liana ut sin nye badestol, og har fått sløyfe i håret :P hehe
Liana2.jpgLiana1.jpg

Så herlige dere er! Det er befriende å få de på rygg altså :D
Ja, er jo SÅ mye mer behagelig å bære på ryggen! Spesielt når man skal gå et stykke. Men på reise er nok magebæring ennå favoritten, lettere og plassere og å holde oversikt på henne;)
Får ikke helt til å få henne på ryggen selv ennå, det tar så mye tid at hun blir irritert før hun er på plass:p

God dagen :) Liana sover sin 2 og siste lur for idag, og jeg har blitt ferdig med del 1 av en bursdagskake jeg skal levere i et barneselskap imårra (som jeg og Emira også skal i).. Trenger bare å pynte den, men mangler O'boy :P Ellers har vi ikke fått gjort så veldig mye, alt er stengt og det blåser masse ute :(

Men her tester Liana ut sin nye badestol, og har fått sløyfe i håret :P hehe
Vis vedlegget 13112Vis vedlegget 13111
Så flott badestol:D tror vi skal kjøpe en sånn nå, den liggestolen begynner å bli upopulær;)

Så fine bilder av småsnuskene deres:-)

Så flott badestol:D tror vi skal kjøpe en sånn nå, den liggestolen begynner å bli upopulær;)

Ja det gjør ting litt enklere når de krever å sitte og ikke ligge.. hehe :D

Her går det fort i svingene! Snuppa fant idag ut at hun kan trekke seg opp på kne når hun sitter! Gjett om hun blei stolt! :D
1367434522564.jpg1367434541367.jpg

Hihi, søta!

Hei og hopp! Dagen her har gått i ett. Stod opp ca kl 7. Har kost oss masse med film, spill og lek. Var pizza til middag hos svigermormor. Deilig å slippe å lage middag selv. Nå sitter jeg og venter på at Daniel skal bli trøtt og leggeklar...

Back
Topp