1.legetime

LadyZ

Gift med forumet
Skal dere ha med dere mannen der? Jeg lurer på om dette er normalt?!

Aner ikke om det er normalt [:D]
Men min vil gjerne, og da får han [:)]
Men nå er vi litt rare, vant til å gå til legen sammen, da jeg var inn og ut av sykehus i helt år på oppfølging etter en operasjon [:)]

Tror man bestemmer litt selv sånt jeg?

Jeg tenker i grunnen og gå alene til legen. Er ikke så mye spennende som skjer den 1. legetimen. Er bare 7+1 den dagen. Men tenkte å bestille time til jordmor noen uker etter det, og da skal han få være med. Skal også bestille tildlig UL, og da skal vi selvfølgelig gå sammen.

legen drar jeg til alene, ikke no vits at han er med, er ikke så spennendes gitt, men alt av UL osv er han med på[;)]

ORIGINAL: LadyZ

Jeg tenker i grunnen og gå alene til legen. Er ikke så mye spennende som skjer den 1. legetimen. Er bare 7+1 den dagen. Men tenkte å bestille time til jordmor noen uker etter det, og da skal han få være med. Skal også bestille tildlig UL, og da skal vi selvfølgelig gå sammen.

Joiner denne :)

Jeg vil ha med sambo til legen. Dette er nytt for oss, å jeg vil gjerne ha han der som støtte :)

Min sambo joiner meg til legen[:D][:D] Det er noe han har et sterkt ønske om selv også...[:D]

Nei, sambo er ikke med meg til legen... Ihvertfall ikke første time![:)]
Han skal selvfølgelig være med på UL da..[:D]

Det er vel helt vanlig at mannen er med. Dette er vårt 2.barn så trur jeg drar alene denne gangen på første kontroll. Er jo bare utfylling av papirer å div på første kontrollen, så er liksom ikke så mye spennende for mannen..  Forrige svangerskap så var mannen med på alle kontrollene[:)]

Jeg skal ha med min [:)] Det er for at det er nytt for oss, og han har noen spørsmål og jeg har det. Og jeg vil føle meg mye tryggere med han der.. [:)]

ORIGINAL: LadyZ

jeg reiste aleine til legen og første jormor time. Skjer ikke mye første gang du er hos jordmor, bare prat! med mindre du faktis får en koselig jordmor som kanskje vil la deg høre hjertelyd[:D] det ville ikke min jordmor så jeg skal bytte!! hu var rett og slett ufyselig!!=) viktig at du liker jormoren din!![:)]

Han blir ikke med til legen, men håper han blir med til jordmor.
Kanskje ikke de(n) første gangen(e), men værtfall når ungen begynner å vokse, og vi får høre hjertelyden [:)]

neh.. synes det er nødvendig at han er med...

æ skal ha han med om han ikke skal jobbe den dagen[:D] det er jo papiren og slikt han skal svare på[:D]

Han blir med meg til jordmor, men ikke til legen.. Vi skal på tidlig UL 20 april..Han er mer spent enn meg, så da blir han selvfølgelig med.. Og blir med på evt andre UL..[:D]

Jeg skal ha første kontroll hos jordmor, og mannen min skal være med. Sist var han med på alle kontrollene. Vi har vel egentlig tenkt at alt vi snakker om på kontrollene er like viktig for ham. Denne gangen har vi det lille problemet med en storebror som kan komme litt i veien, men mannen min ønsker å være med. Tenkte å bestille jordmortime når gutten pleier å sove middag i vognen, og så får heller mannen min ta ham med ut dersom han våkner.[:)]

ORIGINAL: RonjaR

Nei, sambo er ikke med meg til legen... Ihvertfall ikke første time![:)]
Han skal selvfølgelig være med på UL da..[:D]

Nei har ikke tenkt meg å ha med gubben til legen. Men på ul får han bli med[:)]

Back
Topp