1 kontrolltime i dag..

ballah

Glad i forumet
Var hos legen i dag for første gang. Må innrømme at jeg ikke ble særlig imponert. Tok blodprøve og målte blodtrykket. Det var fint. Hadde ikke med urinprøve, å da jeg foreslo å ta det der, så var det ikke så farlig.

Jeg hadde kanskje håpet hun skulle kjenne på magen, eller høre etter hjertelyden, men hun gjorde ingen av delene[:'(] Hun bare fylte ut et slikt helsekort, så var vi ferdige.[>:]

Men men.. Jeg skal inn igjen den 9 august, å da skulle hun høre etter hjerte sa hun..Har dopplar, så har hørt den selv iallefall[:D]
Jeg kommer nok til å bruke jordmor i stede for fastlege etterhvert...[;)]

Er desverre ikke alle leger som er flinke når det gjelder gravide. Syns det er teit, med tanke på at det er legen en skal kunne vende seg til når det gjelder ens egen og den lilles helse. Men jordmor kan nok være flinkere. De er ofte mer empatiske, virker det sånn=).

Uansett bra at blodtrykket var fint da;).

Tråkig med sånne timer altså..men godt blodtrykket er fint da[:)]

Sånn jeg har forstått det så er en jordmortime lenger enn en legetime, og de har bedre tid til å sette seg inn i hver person. Blir jo litt mer personlig da, samtidig som jordmødrene er eksperter på svangerskap og fødsel[:)]

Back
Topp