1. Kontrollen

Setive

Flørter med forumet
Tar dere med partner?

Jeg tok ikke med.
Fikk bare generell informasjon om hvordan blodprøvene så ut, at urinen var fin og bekreftet termin.

Hadde mulighet til å spørre om hva jeg ville, men ble en veldig naturlig samtale.
Neste time skal vi lytte på hjertelyd og da vil jeg ha med partner :happy:

Nei. Hadde det heller ikke forrige gang. Han var med på ultralyder og den gangen det var "foreldre" samtale hos jordmor

Min første kontroll blir i uke 12. Jeg tar med kjæresten, men det er fordi vi skal bruke ul apparatet. Vil at han skal få være med på det :) Blir første titt for begge

Spurte om kjærsten ville være med, men han vil heller på ultralyd :) Følte ikke han kom til å få så mye ut av det.

Han var med. Var første gang hos legen, da min er i studiepermisjon. Heldigvis var hun nye hyggelig. Har vært kvalm, uggen og utrolig sliten i åtte uker. Men tenkt der blir bedre hele tiden. Har ikke hatt lyst til å bli sykemeldt, men nå ble jeg 50 % i en måned likevel. Både legen og mannen mener det må til. Synes det er flaut å være sykemeldt, sikkert bare meg som er teit.

Har vært veldig kvalm i dag, så da jeg hadde tatt blodprøve på labben måtte jeg spy i vasken der inne. Småkleint!!
Men viste vel at den sykemeldingen var nødvendig.

Spurte min type om hva han syntes om å være med :) han synes det var veldig OK. Fikk masse info, og spurte spørsmål. Han er selvstendig næringsdrivende, så kan kan legge opp dagen sin selv. Hadde han hatt en arbeidsgiver så hadde han nok ikke blitt med.
De trenger fødselsnr til far forresten. En liten info.

Vi hadde første kontroll i dag. Mannen min er student, så han ble med. Håpte å få høre hjertelyd, men legen fant den ikke. Han mente det ville vært flaks hvis vi fant den så tidlig, men håpte likevel.. 12 uker på onsdag.

Tar ikke med min nei. Men han skal bli med på oul.

Jeg tar med min på alt, og han vil være med selv :-) Jeg føler at jeg trenger støtten fra han i alt, vårt første barn. Og han er veldig flink til å spørre om ting jeg selv ikke tenker på. Han syntes det er stas å bli inkludert :-)

Har han ikke med til jordmor eller lege som jeg går til her hjemme, men han kan bli med hvis han vil. Men er ikke alltid det passer sånn og han får ikke så mye utav de timene :p men han er med på alle ultralyder og kontroller på sykehuset, da tar han seg fri fra jobb om han må :)

Min var med på alt i første svangerskap, oul og ei jordmortime på andre og nå vet jeg ikke hva han kommer til å bli med på. Neppe på legekontroll, men oul er han vel gira på. Han er besatt av å vite kjønn også :-P

Nope :)

Nei, og jeg trengte ikke ha han med heller. Er veldig fornøyd med fastlegen min, og hun er veldig tålmodig og forståelsesfull. Men liker at han vil være med på alt av ultralyd, selv tidlig ultralyd hos privat.

Første svangerskap var han med på mange kontroller, men nå blir han nok bare med på UL :P

Har første kontroll til legen idag, og kjæresten sa at han gjerne blir med om jeg ønsker det. Følte at det ikke var så mye poeng i at han skal droppe skolen for noen blodprøver og en liten samtale med legen, men han skal bli med på alle neste kontroller :)

Forrige sv.skap var han med på alle kontrollene. Denne gangen blir det nok bare oul, han må nesten passe sønnen vår mens jeg er på kontroll ;)

Back
Topp