1 kontroll

trolletbø

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Føler det er så lenge til første kontroll hos legen. Skal ikkje dit før 6 mars. Fleire som må venta lenge?
På mandag skal eg på ultralyd av galleveiene, og har mest lyst å røska apparatet ut av hendene på vedkommende, for å fått sett litt på mini,en

Kan hende de er så snille at du får en sniktitt :) Det gjorde venninnen min da hun sjekket noe i magen i begynnelsen av svangerskapet

Skjønner hva du mener. Jeg har første kontroll 2 mars. Å ultralyd 13 mars. Føler det er en evighet til, men så lenge Lillegull har det bra så er jeg fornøyd :)

Samboaren skal væra med og me krysse fingrane for ein sniktitt har ikkje fått time for ul heller er skikkelig utolmodig kjenner eg!

Har då vert på kontroll fant noko som ikkje stemte med levra mi, så vil få oppfølging på det. Men det gledelige var sniktitten på spira med eit bankande hjarta så inderlig godt å sjå

Så deilig, gratulerer!
Håper de finner ut hva som er galt med leveren din!

Synest da er litt ekkelt med levra og litt begrensa muligheter for å sjå på den når eg er gravid.men dei skulle diskutera litt,så eg får berre venta tolmodig. Hjalp veldig på humøret å.sjå den lille

Back
Topp