• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

1. kontroll

2008/2013/2014

Glad i forumet
Har alle vært på første kontroll?? Skal ikke før onsdag å da er jeg over 15 uker..

Var på tidlig UL i uke 7+6, men skal på første kontroll hos fastlegen imorgen :) da er jeg 10+6, han sa han pleide å ta første kontroll mellom 10-12 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal neste uke, er da 12+1 :-)

Skal den 19 :)

Vært hos jm men glemt ut helt blodprøvene som må jeg må ta så får be om en time hos legen er 13 uker på vei.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Jeg lurte på en ting ang dette! Kan man dra til jordmor uten helsekort?

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, jeg var hos legen for en mnd siden. I følge menstermin var jeg da ca 12 uker, men fikk tidlig ul hos legen og ble satt tilbake til 9 + 5 :-)

Jeg lurte på en ting ang dette! Kan man dra til jordmor uten helsekort?

Sent from my iPad using BV Forum
Ja, jm har helsekort som hun fyller ut der. Men man må som regel til lege for å ta blodprøver da :)
Jeg var i uke 11 på første kontroll :)

Skal idag :) er 10+6.
Har vel egentlig ikke tenkt på å gå til jordmor.

Skal 19 mars er 12+3 da.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var til legen veldig tidlig, like etter positiv test i veke4. Bestilte time uten å tenke over at det va litt vel tidlig.. Fekk tatt blodprøvene og fikk helsekortet, men det vart ingen kontroll akkurat. Skal til jordmor 3april, så det blir vel egentlig første ordentlige kontroll. Da e eg litt over 15veker.

Jeg var på første kontroll hos legen i uke 7. Tok blodprøver og fylte ut litt på helsekortet. Skal til jordmor i uke 13.

Ja, var når jeg var 10 uker..13 nå :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg var på første kontroll hos legen i uke 7. Tok blodprøver og fylte ut litt på helsekortet. Skal til jordmor i uke 13.
Samme som meg.. :) skal til jordmor igjen i uke 16 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg skal på første neste uke, men har vært på en samtale med jm + 3 uler allerede. Dette pga blødninger og så parvovirus. Fikk. Helseskjema først på onsdag som var, og første kontroll hos jm blir neste uke:)

Var på kontroll for to uker siden, da jeg var 11+3. Neste kontroll er ikke før 22.april, da er jeg vel over 18 uker :o Men, det går fort!

Back
Topp