1. Kontroll?

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Har alle ringt lege for å bestille første kontroll?

Jeg har ikke gjort d foreløpig, tenker at d haster ikke ennå.. Mener å huske at jeg hadde 1. Kontroll rundt uke 12 sist.

- taster fra appen :)

Jeg har bestilt time hos legen i uke 10. I utgangspunktet ville de ha meg inn i uke 12, men pga at fastlegen min skulle ha ferie da, ble det uke 10 :-) Jeg tenkte at det var greit å bestille timen, så hadde jeg det noenlunde klart, med tanke på ferie osv :-)

Nei, venter til etter tidlig UL med å bestille.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har gjort det men det var fordi det er fellesferie på legekontoret mitt å vanskelig å timer både i juli og august..

Jeg skal til legen min på tirsdag, en planlagt time før jeg viste noe ;oP
Men første JM timen blir sikkert ikke før rundt uke 14-15.

Jeg har :-) Men nå er jo min graviditet ett produkt av assistert befruktning. Første kontroll hos legen den 14.juni og tidlig ul den 17.juni. Kjenner jeg gru gleder meg ;-) Men akkurat nå koser jeg meg bare med graviditeten :-)

-tasting fra telefon-

tenkte å drøye med å bestille til det ble litt mer 'sikkert', men kanskje lurt siden det er ferietid? Rakk å bestille time sist gang før det endte i sa, var ikke artig å ringe for å avbestille...

Jeg skal på mandag, jeg må ha legetime kjapt fordi jeg må bruke blodfortynnende sprøyter i hele svangerskapet. Ellers hadde jeg nok ventet litt :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det er alltid 5-6 ukers ventetid hos legen min så timen er allerede bestilt ja:)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg har ikke bestilt, bestiller i løpet av juni engang tenker jeg.

Ja, jeg har fått time i slutten av måneden (uke 8).

Ikke bestilt, men siden dette er ivf så skal jeg på tidlig ultralyd om 2 uker til. Så ser alt bra ut da, så bestiller jeg time :-)

Allerede vært hos legen to ganger, og skal til uken igjen.. Men det var egentlig ikke for kontroll første gang, bestilte time for noe annet (oppdaget at jeg var gravid samme morgen).

Første kontroll blir ikke før 21.juni da..

Eg har bestilt, men ska ikke til legen før 19 juli.. 12 uker eller noe sånt :)

Jeg har bestillt :-) var nesten ikke ledig time pga ferie avvikling... Jeg fikk tiukene jeg er i uke 14.... Så det kan gjerne være lurt og bare bestille med tanke på ferier :-)

Lurer på en ting- gynekologen min antydet da jeg var hos henne i vinter at det var hun jeg skulle ringe når jeg ble gravid- men det er vanligvis fastlegen, ikke sant? Gynekologen er så dyr også...

Jeg har ikke bestilt, skal hos hun mandag for å då videre sykmelding så bestiller jeg da:)

Jeg har ikke bestilt. Er enda litt redd for å miste, gjorde det i uke 9 i fjor.
Men, jeg får også ny fastlege i juli, siden min flytter, så jeg ser ikke noe poeng i å ringe dem før etter at den nye er på plass. Er litt nervøs pga akkurat det der, vært så fornøyd med legen min, også flytter han nå liksom... =\

Back
Topp