1. Kontroll

Shanett

Glad i forumet
Da har jeg bestillt time hos jordmora
Skal på 1. kontroll 22.februar.
Er ikke så lenge siden jeg var gravid sist,men husker ingenting.  Får man høre hjertelyden på den første kontrollen?

 
Så moro:) Det kommer ann på hvor langt du er på vei, men tviler at du hører noe da.
 
Skal man høre hjertelyden før uke 12, må du nok på tidlig UL! 

Jeg skal bestille meg time hos jordmor neste uke eller om 14 dager, spørs hvor lenge jeg klarer å "holde" meg :P
 
eg var hos doktar idag, fordi han trudde gevar 7+3, tok utvendig og innvendig ul, men fann ikkje hjertebank, men fekk plutseleg auge på noko som kan vere fosteret, og blei sett tilbake til 4+6!! 

måtte ta innvendig so tidlig ihvertfall.. forrigegang høyrte jordmora i veke 14..
 


Skytten84 skrev:
Så moro:) Det kommer ann på hvor langt du er på vei, men tviler at du hører noe da.



 
Så man må vente såpass lenge ja
Har ikke noen muligheter til tidlig UL her jeg bor. Da må jeg kjøre 17 mil hver vei,og det er litt langt syns jeg..
 
Jeg må vel bestille jeg også etterhvert. Men nå skal jeg te legen i uke 10. Så jeg veit ikke når det passer best å få tid hos moderjord?
 
Jeg er i uke 6 må,og jordmora mi mente at om 1 uke eller 2 var et bra tidspunk for 1.kontroll..
 
Back
Topp