1.klassing.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Ja i dag er dagen. Min førstefødte skal begynne i 1.klasse. Synd liksom det ikke er så lenge siden han kom hjem fra sykehuset, lille klumpen min. Og nå er han store gutten min. Dette er hardt for er mors hjerte. Regner med at det er noen flere 1.klassinger her, så lykke til alle:)
 
Har ei jente neste år. Gruer til det, ny epoke liksom. Masse lykke til , både til mor og sønn :)
 
Lykke til :). Ja vi har også en førsteklassing i dag. Måtte faktisk gråte litt.... hehe :) skal straks avgårde å hente han nå. De skulle ha en litt kortere dag første dagen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med førsteklassinger begge to! Tre år til her, får allerede klump i halsen når jeg tenker på det. :p
 
Gratulere dere to også. Åssen gikk det?? Husker jeg kjørte forbi skola i fjor, og tenkte på at der skulle min begynne året etter. Å sånn som jeg grein da :p
 
Gratulerer med førsteklassing. Min begynte på torsdag. Så idag er han i SFO. :)
 
Her gikk det veldig fint, han syms jeg kom å henta han for tidlig :) han går på montessori skole, så blir spennende å se hvordan det er. Ingen lekser, og det synes jeg er bra !
Åssen gikk det med dere idag da? :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Eldstejenta mi begynte også i 1.klasse idag! Snuppa grugledet seg mens jeg måtte svelge tungt mange ganger for ikke å hylgrine! :/ Lille bebijenta mi:( Tida går så ALT for fort! Hun hadde storkost seg da jeg hentet henne, og gledet seg til imorra, så da får jeg vel bare glede meg med henne og innfinne meg med at barna faktisk vokser:)
 
Back
Topp