1.juli

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Som tiden flyr... Nå er det alt 1.juli og ikke lenge igjen til september med alle terminene... For noen er det 2 mnd igjen og forandre som har på slutten av september har 3 mnd igjen.. Vi har selv mellom 2,5-3mnd igjen. Har termin 20.sep. Noen som er spente??

Jeg et veldig spent! Våres første.. Samboeren sutrer over hvor lang tid det tar... For min del har tiden rast avgårde siden oul. Ingen av oss klarer liksom ikke å vente med å få møte datteren våres...

Gleder meg bare mer og mer for hver dag! :-) Begynner virkelig å bli spent på å få møte lille prinsen:joyful: Vår første også, så er veeldig spent på hvordan hverdagen kommer til å bli:joyful:

Er vår første også og vi er kjempe spent <3 samboern har begynt å snakke om hvor mye han gleder seg til å få møte prinsen vår og det skjønner jeg godt! Er ikke såå lenge igjen :)

Gleder oss veldig! Har 2 mnd igjen, termin 3 september:) tiden har går veldig fort siden 12 uker, og blir egentlig ganske synd å være ferdig med graviditeten.. Den spenningen hele tiden og gleden ved å få se han på ultralyd! Men gleder meg enormt til å få han ut i virkeligheten :D

Jeg har også termin 20.september :) og er kjempe spent. Nå begynner det å nærme seg! Det er mitt andre barn, men er like spent nå, som med første.

I dag er jeg 30 uker på vei og det har vært et delmål for meg.. Tenker at de siste 10 ukene raser av gårde med ferie, sommer, et par UL og mye som skjer. Gleder meg masse til å treffe lillefrøkna!

Synes det har gått kjempefort etter OUL! Har termin 4., så nå er det bare et par måneder igjen! :) Vi er VELDIG spente her også, han blir vår første.

Litt vemodig, kunne født i juni, men er veldig lykkelig for at denne spira satt og vi får en jente :-D termin 31. August så teller ned dager hvor vi kan begynne å sette opp møbler osv :-) førskolegutt og en nyfødt etter sommern <3

Jeg gleder meg også masse til han kommer, samtidig som det er veldig vemodig at det er siste svangerskapet mitt. Prøver å nyte det, men det skal også bli godt å få han på utsiden så ikke alt ansvaret ligger på meg lenger. Syntes det er veldig skummelt å avgjøre om han er aktiv nok feks :S

Termin 7. Sept, her nærmer det seg raskt! Vi er kjempe spente på alt egentlig, da dette er vår første. Gleder oss til å møte jenta våres! :)

Har termin 1.sept, så akkurat 2 mnd igjen i dag. Gleder meg til å møte frøkna, samtidig så er jeg fryktelig spent på hvordan hverdagen blir. 35 år, med bare meg selv å tenke på, og så plutselig ha et sånt ansvar.

2mnd igjen på meg, og synes også at tiden raser avgårde. Nå er sommeren her, formen er nokså god, og jeg tror ukene bare vil fortsatte å fly avgårde. Nyter å gå gravid nå, men så vanvittig fantastisk det skal bli når vi endelig sitter der med vår lille gutt i armene <3 Gleder meg til å bli mamma og ikke minst til å se min kjære bli pappa <3

2 - 2,5 måned igjen. Termin 5. sep. Men belager meg på å gå over termin siden jeg gjorde det sist, så max 2,5 måned - jej! :D

Er i uke 30 I morgen og tida går så utrolig fort. Mest sannsynlig er dette siste svangerskapet mitt, så jeg nyter det til det fulle. Elsker lange, late sommerdager hvor vi slapper av masse og bare koser oss. Er så rart å tenke på at dette er siste sommer for guttungen som enebarn...Nå får vi ei lita jente, og det blir kjempekoselig :) Er så rart å kjenne armen min som hviler på magen bli dulta så hardt i at den sklir avgårde :D Aktiv lita frøken dette her...

har termin 11 sept & gleder meg veldig, kan nesten ikke vente! sambo er litt mer tålmodig enn meg, samtidig som han gleder seg veldig han å :D

Back
Topp