1.jordmortime!

juniskatt13

Betatt av forumet
Idag var jeg hos jordmor. Fikk høre hjerteslag på ca 156/min og masse spark! Hørtes ut som h*n hadde det bra :)
Fundusmålet eller hva det heter ( måler fra skambenet og opp..) var på 21 cm så ligger 4 cm over "normalen" til å være i uke 19..

Gleder meg til UL om 10 dager for å se lille knøttet <3
 
Så kos!

Bare lurer på en ting.. Jeg er jo helt blank på dette... Fastlegen har heller ikke sagt noe spes,
skal jeg selv ta kontakt med jordmor el blir jeg "henvist" fra fastlege? Begynner vel å bli på tide sikkert..? Er i uke 18 nå, skal på UL nå på fredag... Jeg er litt lost og lærer hele tiden....

Gleder oss masse!
 


Knøttemor:-) skrev:
Så kos!

Bare lurer på en ting.. Jeg er jo helt blank på dette... Fastlegen har heller ikke sagt noe spes,
skal jeg selv ta kontakt med jordmor el blir jeg "henvist" fra fastlege? Begynner vel å bli på tide sikkert..? Er i uke 18 nå, skal på UL nå på fredag... Jeg er litt lost og lærer hele tiden....

Gleder oss masse!

Hehe, glad det ikke bare er meg ;)

Jeg har vært på en del undersøkelser og ultralyder hos gynekolog allerede, pga. tvillinger og IVF. Så jeg spurte henne :) Hun sa jeg kunne begynne å gå etter ultralyden som på en måte blir den ordinære. Den har jeg hatt og har nå bestilt meg time til jordmor :-) Skal om ca 2 uker, så det blir spennende! 

Slik jeg har fostått det må du ordne med det selv ja :)
 


lykkeliten-12 skrev:
Idag var jeg hos jordmor. Fikk høre hjerteslag på ca 156/min og masse spark! Hørtes ut som h*n hadde det bra :)
Fundusmålet eller hva det heter ( måler fra skambenet og opp..) var på 21 cm så ligger 4 cm over "normalen" til å være i uke 19..

Gleder meg til UL om 10 dager for å se lille knøttet <3

Så herlig :-) Blir spennende på ul ja. Lykke til :-)
 


Knøttemor:-) skrev:
Så kos!

Bare lurer på en ting.. Jeg er jo helt blank på dette... Fastlegen har heller ikke sagt noe spes,