1.JANUAR 2011!

Vand

Forumet er livet
Er jeg den eneste som er oppe nå tro? Føles sånn, føler meg alene i den store verden (hahaha!) [:D]

Har nesten ikke sovet i natt, max 3 timer........... så øynene sliter litt, men det nytter ikke - på jobb må jeg[:'(]

Ønsker dere alle en flott dag i det nye året! [:D][:D][:D][:D][:D]

(og buble - thank u for sms-en!!!!!! Men telefonnettet ville ikke at jeg skulle svare deg! [>:][8D][;)][:D] Godt nytt år! [;)])

Haha.. Oppe kl.7.. Stakkars deg...[8D][8D]
Vi stod nettopp opp. Mini og mannen sover enda.

Vi hadde det helt topp i går, snuppa koste seg veldig!![:D]

Halloooo. Jeg og var oppe 7 men orket ikke slå på pc-en før nå[8D]. Etter oppvask av 1000 glass, tørking av million matflekker, støvsuging av gulv og mer i den duren[:'(].

Var en grei kveld i går - kunne vært mye bedre da - men heldigvis blir gjestene våre ikke for lett sjokkert[8D][8D]. Min beste venninne satt opp et så voldsomt "show" i går!!! Aldri vært borti noe lignende med hun før[&:]. Når hun ble bedt om å legge seg så plutselig hatet vi hun og hun hatet oss og vi hadde forandret oss sånn og hun ringte taxi og skulle ta første fly hjem i morgen og ja.,...[8|] lurer på hvordan stemningen blir når hun våkner opp.. om hun mener noe av det som kom ut av munnen hennes eller om hun blir for flau til å komme opp på 1.etg[8|][8D]

Tjukkaaa:
Aiaiaiai.... Det hørtes ikke særlig koselig ut. Spent på stemningen når hun står opp. Hvor lenge tror du hun sover?[8D]

Hahah - spørs om hun tør å vise seg oppe i dag da,... dvs hvis hun har fått hodet på plass (noe jeg virkelig håper!) men hun er jo en erfaren fester så hun kan fint sove til 14-16 altså[8D]

Bare hyggelig Vand[:)][:)]

Og Tjukkaa................sier bare en ting...aaaaakward[8|][8|] Veldig spent på å høre hvordan hun var når hun våknet[:D][:D]

Nå har jeg glemt hva tråden handlet om....Godt nyttår[:)]

Tjukka!! Hva sa hun og hvordan var stemningen når hun sto opp?[8|]

ORIGINAL: Vand

Tjukka!! Hva sa hun og hvordan var stemningen når hun sto opp?[8|]

Lurer jeg og på.....[8|]

Back
Topp