1 eller 2?

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Mistenker du at det er flere enn 1 inne i magehulen eller har du allerede fått det bekreftet? :)

Har faktisk mistenkt 2, men det er jo ikke særlig sannsynlig. Har to grunner til det mistanken:
1. Jeg fikk tidlig sterke gravidsynotomer, allerede 1 uke før forventet mens visste jeg at jeg var gravid.
2. Da jeg var gravid sist fikk jeg en liten rød skjønnhetsflekk» på høyre siden av nesa (dattera mi har faktisk en føflekk på nøyaktig samme stedet som jeg fikk en prikk da jeg var gravid med henne) Nå kom det et par prikker til ved siden av omtrent samtidig som positiv test. Veldig rart. Mannen sier det er kommet flere prikker fordi det er tvillinger ;)

Håper på EN frisk baby i magen :)

Har (heldigvis) allerede fått bekreftet at det kun er en inni her :) håper på samme beskjed på neste ul!

Har faktisk mistenkt 2, men det er jo ikke særlig sannsynlig. Har to grunner til det mistanken:
1. Jeg fikk tidlig sterke gravidsynotomer, allerede 1 uke før forventet mens visste jeg at jeg var gravid.
2. Da jeg var gravid sist fikk jeg en liten rød skjønnhetsflekk» på høyre siden av nesa (dattera mi har faktisk en føflekk på nøyaktig samme stedet som jeg fikk en prikk da jeg var gravid med henne) Nå kom det et par prikker til ved siden av omtrent samtidig som positiv test. Veldig rart. Mannen sier det er kommet flere prikker fordi det er tvillinger ;)

Håper på EN frisk baby i magen :)

Så spennende, blir jo gøy å se om det blir to da, eller om du får 1, som har to føflekker på siden av nesa :joyful:

Bare 1 heldigvis :)
Tror ikke jeg hadde klart to små i tillegg til lille pøbelen vi har fra før :rolleyes:

Mistenker du at det er flere enn 1 inne i magehulen eller har du allerede fått det bekreftet? :)
4+4 i dag. Tror ikke det, men håper det :p vil ha 3 barn og hadde vært godt å få 2 i samme slengen. Selvom det er en risiko å være gravid med tvillinger :p

Fikk satt inn to egg, men vet ikke hvor mange som har festet seg før ul om 1,5uke.

Jeg mistenker at det kan være to, siden jeg fikk sterk positiv test med kveldsurin på 8dpo, og siden jeg har så sterke symptomer denne gangen versus forrige. Satser på at det bare er en, selv om det hadde vært koslig med tvillinger. ;)

Jeg har hatt en tanke om at det kan være to, basert på tidlige symptomer og tidlig mage, men det er jo mest sannsynlig bare én. Får vite det på TUL neste mandag.:p

Har vært innom tanken pga sterke symptomer tidlig og tidlig positiv test. Men i uke 5+ så det vel mest ut som bare en :)

Klarer man å IKKE ramle innom tanken når man blir gravid? :laughing002

Tidligere har det vært skjult ønske om dobbel lykke (som i ettertid jeg er glad for aldri skjedde:p).

Denne gang tenkte jeg det første gang fordi jeg så veldig tidlig fikk så fort ekstremt sprengt blære, særlig om natten måtte jeg allerede fra uke 6 opp flere ganger om natta med skikkelig eksplosjonsfare i blæra. Har fire ganger før aldri opplevd tissetrangen SÅ tidlig.

Så var det det at livmor kom over kanten fra uke 8, og i uke 10 nå er på vei opp mot navlen. Men det gjorde det forrige gang også, husket jeg når jeg fikk tenkt meg :D Tror ikke egentlig det er mer enn en, og tenker at det er veldig greit :D

Min far er tvilling, så har litt større sjanse for å få det selv enn mange andre..
Men gtestene har ikke vært så veldig sterke sammenlignet med mange her inne, så tror nok det bare er en :p

Back
Topp