1. DESEMBER

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Det er første desember i dag, i dag er det første desember. alle store å små åpner lukene nå, det er første desember i dag [:D]

har en vilter 4 åring i hus i dag. han kom å vekket meg å bare: MAMMA du må skynde dæ å kom å se. nissen har vert å pyntet vinduene våre med tape å sånn anna (snyspray) åsså har han tatt med advenskalender.

tenk at det nå er bare 23 dager igjen til jul. skal begynne å spille masse julemusikk, kjøpe mandariner som vi kan kose oss med til julebarnetv (jul i svingen), pynte litt å litt innimellom, og juletre kommer på lillejulaften etter ungene sover (for det er jo nissen som kommer med det å gavene). åååå e ikke dette er hærlig tid da dere?? hehe.

ha ei fiiiin advenstid alle sammen [:D][:D]

Ja, det er en herlig tid! God adventstid alle sammen![:D][:D][:D]

Ja, er en kjempe fin tid. God adventstid alle sammen.[:)]

[:D][:D][:D]
Ja dette er en fantastik tid [:D][:D]

Eg pynta på Søndag.
Har ikke adventskalder.
Men det er rim ute i dag, frost på bakken for første gang i år.
Gleeeeeeeeder meg til jul.

her er det siste dagen før det er offisiell mørketid,røkelsen er tent og levende lys brenner konstant[:D]
Funne genial kalender til Eirun - har ei sangbok og der er det 24 vers av en sang ,ett til hver dag ,så nå venter jeg på at hun skal våkne så skal vi syyyynge og KOSE OSS!!!Skal lage kakao jeg[:D][:D]mannen har fått kalender,jeg får min idag håper jeg[8D]ha en knall dag alle mann!

Elsker denne tiden [:)] Det er sååå stemningsfullt. Har endelig fått litt snø ute og [:)][:)]

hærlig tid ja !![:)] her kom julesnøen 1.søndag i advent...bare å krysse fingrene for at den blir her ! ungene var så spente i går med kalenderen, og var fornøyde med pakke i mårrest!

ha en hærlig advent alle sammen !

Back
Topp