1.desember!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Bare -10 grader her i dag, say whaaaat?! [:D]

Sambo er hjemme i dag, han skal i begravelse senere i dag. Men han aner ikke når, det er så vidt han vet hvor, haha!
Jeg og ungene stikker på trening kl 9, og siden det er så varmt i dag så kanskje vi kan være litt ute og leke senere i dag også [:)] Og Tobias kan sove duppen sin ute! Herlig! [:)]
Senere i dag kan det være at jeg ber sambo kjøre oss på senteret, så blir vi ferdige med et par julegaver til. Også skal vi så klart se adventsserier på tv!

Ha en fin dag dere! [:)]

Brrr det er kaldt her i dag 20 minus[:o] vi skal på 2-års kontroll i dag,så vi for nok ikke holdt oss inne i dag heller..Mikael hoster å er ikke helt i form..
Nå fyrer vi i peisen,å gullet sitter innpakket i tjukt ullteppe[:)][:)]
Ellers i dag er det lite planer,ut å kjøre en tur,å middagslaging er vel det som er på tapeten...men seff vente på mannen som har nok en gang har  reist på dagstur til tr.heim[8|]
Ha en fin dag..

Jeg har verdens snilleste foreldre! [:)] Mamma var her nettopp med nystrikka blånisseluer til ungene, og på kontoen min har de satt over et større pengebeløp! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har verdens snilleste foreldre! [:)] Mamma var her nettopp med nystrikka blånisseluer til ungene, og på kontoen min har de satt over et større pengebeløp! [:D]

Oioi! Snille de er[:D]

Jeg har forresten mest sannsynlig et blånisse par med votter til Ida her[;)]

Fremdeles -18 grader her og jeg fryser ihjel[&:][:'(]

Sov lenge i dag, og var til fysioterapi for tidlig ettermiddagen. Fikk solgt unna litt klær etter Amalie til ei venninne også[:)]

Henta Amalie i barnehagen og nå har vi spist middag. Ser julebarnetv og det ser ut å falle i smak[:)]

Etterpå skal jeg og ei venninne på cafe, handle litt julegaver og kose oss!

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Skrållan

Oioi! Snille de er[:D]

Jeg har forresten mest sannsynlig et blånisse par med votter til Ida her[;)]

Ja, kjempesnille! [:D]

Hurraaaaaa, da blir hun glad! [:D]

her har vi gjort veldig lite i dag :) odd andre har vært i barnehagen og mannen har vært på kontroll med kim-thomas på sykehuset:)

no er ungene komt i seng og jeg venter bare på at dem skal sovne :) så da blir det litt rydding og tvkos :P

Back
Topp