1 DAG IGJEN

Twilight

Forumet er livet
til jeg skal se lille prinsessa mi i 4 dimensjonalt ultralyd  VI GLEDER OSS!!!!!

Så gøy!!
Hadde ikke fått sove jeg!!
Vi skal ikke før 26.april..leeeeenge til!

spørs om jeg får sove du, sist jeg skulle til ultralyd våkna jeg midt på natta og var lys våken... blir nok sånn denne gangen å[:)]

morro!!!
vi skal på onsdag,kommer ikke til og sove natt til onsdag!!!

skulle egentlig på 4d-ultralyd nå i påsken, men så var lillesnuppa så vilter at det ikke gikk an å få noen bra bilder. så da sparte vi de pengene, men det var jo egentlig ganske duuumt!!! du må ikke drikke cola først i alle fall![:)] men gled deg!!

ORIGINAL: ~StRaToS~

Så gøy!!
Hadde ikke fått sove jeg!!
Vi skal ikke før 26.april..leeeeenge til!

Er det noen som har det i kristiansands området?? vil og se...............

ORIGINAL: lykkeligemeg

skulle egentlig på 4d-ultralyd nå i påsken, men så var lillesnuppa så vilter at det ikke gikk an å få noen bra bilder. så da sparte vi de pengene, men det var jo egentlig ganske duuumt!!! du må ikke drikke cola først i alle fall![:)] men gled deg!!

skal prøve å passe på å ikke drikke noe cola, takk for tipset... håper jeg får bra bilder er jo bare i uke 25 enda, snuppa er ikke så stor

Jeg skal også på 3D i morgen på Majorstuen! Gleder meg skikkelig!![:D]

ÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅ HELDIG DU ER[:D][:D][:D]ER MISUNNELIG MÅ RINGE OG BESTILLE JEG OXO.....[:D][:D][:D] DET ER VEL KJEMPE KOSELIG..DU MÅ LEGGE UT BILDER HVIS DU KAN DET HADDE VÆRT KOSELIG[;)]

twinbabe: drømte du om meg og stratos?? hoho. hvordan da? det så jeg ikke, nei!:) fortell!
selmaa: gleder meg til å høre hvordan det gikk nå!![:)]

Back
Topp