1.august!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Og nå føler jeg det er går utrolig fort til høsten :( altså liker høsten,men ikke vinteren :)
La meg 00.30,M våknet da og 3 ganger før,pluss 1.45... Og sover enn så lenge..
W våknet 5.50... Min tur til å stå opp idag...
Hatt dere sovet? :)
Hva er planene idag?
Idag skal jeg ha godteridag....sjokolade <3
ImageUploadedByBV Forum1406866522.962212.jpg

Barne-tv :)

Sent from my iPad using BV Forum

Og nå føler jeg det er går utrolig fort til høsten :( altså liker høsten,men ikke vinteren :)
La meg 00.30,M våknet da og 3 ganger før,pluss 1.45... Og sover enn så lenge..
W våknet 5.50... Min tur til å stå opp idag...
Hatt dere sovet? :)
Hva er planene idag?
Idag skal jeg ha godteridag....sjokolade <3
Vis vedlegget 70634

Barne-tv :)

Sent from my iPad using BV Forum

God morgen :)

Veldig høststemning her også i dag. 12 grader men regn og føles surt ute. Måtte skru opp varmepumpa. Simone våkna tidlig i dag, kl 06.00 og lillebror klokka 06.45. Koser meg med en latte og sambo en kaffe og litt barne-tv mens Simone tegner og leker med klistremerker og småen leker på leikematte si.

Jeg skal raskt innom sykehuset for å ta blodprøver i dag, og så skal sambo innom legen og få B-12 sprøyte. Så reiser vi på Håp i Havet senere eller tidlig i morgen. Det er et hotell med badeland i havgapet. Veldig flott! Ellers så prøver jeg å organisere bryllup for oss til neste år. Liker ikke å spekulere på slikt, men noe må vi vel få til ;) Prest, kjole, klør til mann og barn, god mat og familie/venner...skal nok bli bra :) smådetaljene er jeg mindre glad i, men de faller nok på plass etter hvert ;)

Kos deg med godteridag! :) her starta vi visst dagen med noen Zoo fleisen som vi voksne hadde glemt å gjemme fra i går

Sent from my iPhone using BV Forum

Lennypenny: Go'gutten:) høsten er grei ja, og kan leved vinter til nyttårsaften er ferdig! Etter det, er den her bare på trass:P haha.. åhhh kos deg med sjokolade idag!:D deilig! Mulig jeg tar en sånn en idag å, men får se :)

Bébbe: så gøy med badehotell :D skal dere overnatte der?
Spennede å småplanlegge bryllup da:D skjønner deg godt når det kommer til disse smådetaljene! Om jeg noen gang skal gifte meg, så orker jeg ikke et sånt stort og flptt selskap;):P hehe

Ha en fin dag begge to! :)

Grei natt her, men minsten slet med ett eller annet mellom kl 4 og 5. Roet seg til slutt i storesengen hvor T også allerede lå :p
Jeg fikk sove lenge, og etter å ha stått opp fikk Lillebror både bæsjet og tisset på potta og har gått de to siste formiddagene helt uten bleie med bare to små uhell :D
Usikker på hva vi skal i dag.
Vi snakket om Hunderfossen, men T og jeg skal på telttur i ettermiddag, så det hadde vært greit å ikke få for knapt med tid med å handle og sette alt på plass og slikt :D

God dagen :)
Idag har jeg fått tøsket støv, vasket gulv og dusjet! Greit å holde det litt rent på gulvet nå som Leoh er overalt:) han har også fått skikkelig dreisen på pinsettgrepet, så plukker opp ALT han måtte komme over!;)

Nå er sambo og jentene i butikken, Leoh leker på gulvet, og jeg har fått spist frokost og drikker mocca:) 22 grader inne, og jeg fryyyyser!! Hehe..

Mulig jeg skal ned til mamma en tur senere.. men kommer litt an på når dem er hjemme fra hytta;) ellers håper jeg det kommer pakke i posten idag:D hater å vente..hehe..

Ønsker dere en finfin dag!❤

Ha en fin dag begge to! :)

Grei natt her, men minsten slet med ett eller annet mellom kl 4 og 5. Roet seg til slutt i storesengen hvor T også allerede lå :p
Jeg fikk sove lenge, og etter å ha stått opp fikk Lillebror både bæsjet og tisset på potta og har gått de to siste formiddagene helt uten bleie med bare to små uhell :D
Usikker på hva vi skal i dag.
Vi snakket om Hunderfossen, men T og jeg skal på telttur i ettermiddag, så det hadde vært greit å ikke få for knapt med tid med å handle og sette alt på plass og slikt :D

Så spennede med telttur:D skal dere overnatte? Sånt tørr ikke jeg.. haha..

God dagen :)
Idag har jeg fått tøsket støv, vasket gulv og dusjet! Greit å holde det litt rent på gulvet nå som Leoh er overalt:) han har også fått skikkelig dreisen på pinsettgrepet, så plukker opp ALT han måtte komme over!;)

Nå er sambo og jentene i butikken, Leoh leker på gulvet, og jeg har fått spist frokost og drikker mocca:) 22 grader inne, og jeg fryyyyser!! Hehe..

Mulig jeg skal ned til mamma en tur senere.. men kommer litt an på når dem er hjemme fra hytta;) ellers håper jeg det kommer pakke i posten idag:D hater å vente..hehe..

Ønsker dere en finfin dag!❤
Høres kjent ut med babyer som plukker på alt :p :D
Mannen har nettopp hentet en pakke for meg :D

Lennypenny: Go'gutten:) høsten er grei ja, og kan leved vinter til nyttårsaften er ferdig! Etter det, er den her bare på trass:P haha.. åhhh kos deg med sjokolade idag!:D deilig! Mulig jeg tar en sånn en idag å, men får se :)

Bébbe: så gøy med badehotell :D skal dere overnatte der?
Spennede å småplanlegge bryllup da:D skjønner deg godt når det kommer til disse smådetaljene! Om jeg noen gang skal gifte meg, så orker jeg ikke et sånt stort og flptt selskap;):P hehe

Ja det blir overnatting :) må ta ferge, og det blir så teite tider og reise begge veier samme dag. Blir connection-room, så slipper vi å vekke Simone når vi ser tv på kvelden :) det blir nok avreise i morgen, for tiden går fra oss i dag.

Ja jeg syns litt av poenget med et bryllup er å kose seg og feire at man er glad i hverandre, men digert, flott og fancy...og ikke minst dyrt...det blir bare stress. Og jeg klarer bsre ikke å bruke masse penger på en fest som varer kun en dag altså ;) så det blir enten nære venner og familie (ca 40 stk) på et hotell der alt blir ordnet for oss, eller så blir det enkelt med tapas eller 3 retters og ca 115 personer i dertil egnet lokale. Sambo vil ha stort og fancy, så vi må nok tenke litt og inngå litt kompromisser ;-p

Ja det blir overnatting :) må ta ferge, og det blir så teite tider og reise begge veier samme dag. Blir connection-room, så slipper vi å vekke Simone når vi ser tv på kvelden :) det blir nok avreise i morgen, for tiden går fra oss i dag.

Ja jeg syns litt av poenget med et bryllup er å kose seg og feire at man er glad i hverandre, men digert, flott og fancy...og ikke minst dyrt...det blir bare stress. Og jeg klarer bsre ikke å bruke masse penger på en fest som varer kun en dag altså ;) så det blir enten nære venner og familie (ca 40 stk) på et hotell der alt blir ordnet for oss, eller så blir det enkelt med tapas eller 3 retters og ca 115 personer i dertil egnet lokale. Sambo vil ha stort og fancy, så vi må nok tenke litt og inngå litt kompromisser ;-p

Vi hadde det motsatte av stort og fancy og var utrolig fornøyde - mange sier fortsatt at det er den beste festen de har vært på i lang tid :D
Superfornøyde med den avgjørelsen. ¨Det viktigste for oss var å ha en markering på at vi elsker hverandre og å samle de nærmeste for å feire :)

God formiddag :)
Hermine måtte tisse rett over 06 idag, og etter dotur var det dag. Aaaltfor tidlig så kl 10.30 var hun allerede sur og trøtt :confused:

Vi skulle gå på multebærtur nå men siden vesla var så tverr ble det en tidlig lur isteden for og tur seinere. Like greit for nå begynte det å høljeregne :eek: Kjekt at vi IKKE var på fjellet da liksom :p

Jeg sitter i døråpniga med en kopp kaffe og nyter roen :rolleyes: noe grått men 18 grader så fin temp!
ImageUploadedByBV Forum1406886430.480709.jpg

Tenk 1.august allerede :eek: Ser ikke frem til studiestart på mandag nei, iallfall ikke siden mann og barn har ei uke til med ferie!

Vi hadde et uformelt men likevel ganske "fancy" bryllup med 50 gjester...det var aller aller nærmeste familie og gode venner. Skulle vi bedt hele familie med tanter og onkler etc ville vi kjapt kommet over 100 gester :P

Men er glad for at vi holdt det såpass begrenset. Var kjempekoselig med tapas buffet, dessert buffet og kake/kaffe og avec etterpå. Absolutt ingen fyllefest siden vi ville ha det barnevennlig. Likevel snakker vennene våre ennå om at det var det flotteste bryllupet de har vært i :D ;)

Jeg brukte ikke tid på smådetaljer som dropsposer på hver kuvert eller tamponger på do :P

Så greit å ikke måtte legge seg omtrent samtidig som Simone:P hehe..

Jeg skulle hatt et fancy bryllup om noen haddr spandert:P men jeg har sagt til sambo at om det noen gang måtte skje at vi gifter oss, så syns jeg det er bedre å bruke pengene på en fin ferie for oss og barna... evt få med noen av de aller nærmeste i familien :) heller det enn å bruke 100 tusen ++ for én dag :P

Blir spennede å se hva dere kommer fram til:D

Vi hadde det motsatte av stort og fancy og var utrolig fornøyde - mange sier fortsatt at det er den beste festen de har vært på i lang tid :D
Superfornøyde med den avgjørelsen. ¨Det viktigste for oss var å ha en markering på at vi elsker hverandre og å samle de nærmeste for å feire :)

Akkurat det jeg mener er det viktigste å:D trenger ikke noe stort og flott med hundrevis av folk som man nesten ikke snakker med ellers:P det viktigste er jo at dem som gifter seg er der:D;):P hehe

God formiddag :)
Hermine måtte tisse rett over 06 idag, og etter dotur var det dag. Aaaltfor tidlig så kl 10.30 var hun allerede sur og trøtt :confused:

Vi skulle gå på multebærtur nå men siden vesla var så tverr ble det en tidlig lur isteden for og tur seinere. Like greit for nå begynte det å høljeregne :eek: Kjekt at vi IKKE var på fjellet da liksom :p

Jeg sitter i døråpniga med en kopp kaffe og nyter roen :rolleyes: noe grått men 18 grader så fin temp!
Vis vedlegget 70657

Tenk 1.august allerede :eek: Ser ikke frem til studiestart på mandag nei, iallfall ikke siden mann og barn har ei uke til med ferie!

Like greit at Hermine trengte en tidligere lur da ja :) så fin utsikt dere har fra hytta!:D

Kom hjem fra synsundersøkelse nå. Og jeg trengte lesebriller. Kanskje derfor jeg har så mye hodepine. Så ut som en gammel lærerinne :-)

Alt bra med dere? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Bebbe: vi hadde en flott fest på en herregård her i Sverige, men vi var få. Ville ha det fint, men intimt. 2 dagers fest og pappa betalte :-) Ellers hadde vi ikke fått det til....
Alle venner og familie sier som fruH sine: det fineste bryllupet og festen de har vært på. Jeg lever på den dagen ennå :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp