1 august

Jippi!! Spennende ;)
Jeg har planlagt KS den 6. august. Men har fått indikasjoner på at ting kan skje før...akurat nå håper jeg at jeg greier å knipe igjen til og med lørdag.... for da skal vi i bryllup til min søster. Men etter det er prinsessa SÅ velkommen ;)
Lykke til alle sammen ;) Blir spennende når folk får.
Jeg har gått over tida med de 2 andre..så utrolig rart om hun her skulle komme før ;)

Good luck ;)

Jippi!! Spennende ;)
Jeg har planlagt KS den 6. august. Men har fått indikasjoner på at ting kan skje før...akurat nå håper jeg at jeg greier å knipe igjen til og med lørdag.... for da skal vi i bryllup til min søster. Men etter det er prinsessa SÅ velkommen ;)
Lykke til alle sammen ;) Blir spennende når folk får.
Jeg har gått over tida med de 2 andre..så utrolig rart om hun her skulle komme før ;)

Good luck ;)

Jeg gikk også over med mine 2 andre. Håper du klarer å knipe igjen til etter bryllupet:-)

Lykke til:-)

Jeg gikk også over med mine 2 andre. Håper du klarer å knipe igjen til etter bryllupet:)

Lykke til:)

Takk, takk ;)
Har termin 11. august.
Med de 2 andre fødte jeg i uke 41 og 42 :P
Men nå i det siste har jeg hatt litt murringer og vondt der nede...så jm har sagt at jeg må være forberedt på å ikke gå helt til 6.august...:P

Takk, takk ;)
Har termin 11. august.
Med de 2 andre fødte jeg i uke 41 og 42 :P
Men nå i det siste har jeg hatt litt murringer og vondt der nede...så jm har sagt at jeg må være forberedt på å ikke gå helt til 6.august...:P

Jeg har/hadde termin 10.aug. Mine kom 14 og 9 dager over. Har selv hatt mye murringer o.l. Spennende om babyen kommer før da:-)

Back
Topp