1 august

Jeg vil!
Er bryllupsdagen til mamma og pappa så hadde vært koselig om han kom da :-)

Termin 11.august ♡

Ja TENK vår måned er endelig her!!!!!! :D

Blir spennende å se hvem som blir førstemann i August ;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Jeg vil :D
Imorgen er jeg 39+4 og andremann kom i uke 39+4 :P
Har heletiden trodd at jeg skulle føde i juli, men tror ikke han vil være julibaby :P
Håper på fødsel i kveld så jeg slipper å gå gravid flere dager i august. Har følelse på at han kommer på termindagen.

Prinsen ventes 06.08.13

Spennende å følge med! Helt utrolig at vi endelig er inn i vår sin mnd!!! :)
Regner med jeg kommer til å gå over termin, menmen! Innen denne mnd er slutt er hun er <3 gleder meg <3

Jeg vil :D
Imorgen er jeg 39+4 og andremann kom i uke 39+4 :P
Har heletiden trodd at jeg skulle føde i juli, men tror ikke han vil være julibaby :P
Håper på fødsel i kveld så jeg slipper å gå gravid flere dager i august. Har følelse på at han kommer på termindagen.

Prinsen ventes 06.08.13
Ja her kom nr en 39+4 og nr to kom 39+3. Er 40 uker i morgen og ingen tegn til fødsel:/ blir noken termin baby her også. Bare jeg ikke går over!!!

Venter nr 3 4. August:)

Ja her kom nr en 39+4 og nr to kom 39+3. Er 40 uker i morgen og ingen tegn til fødsel:/ blir noken termin baby her også. Bare jeg ikke går over!!!

Venter nr 3 4. August:)
Det er en mening når de sier at nr 3 er en luring ja. Min første kom i uke 37+3 og andre 39+4 så vi får håpe at tredjemann ikke går over termindato :P
Jeg har mange plager og er overbevist på at de vil forsvinne når jeg har født :D

Prinsen ventes 06.08.13

Back
Topp