1. arbeidsdag...

snuppa80

Forumet er livet
...er i mårra[:'(] Altså, skal ikke jobbe hele tida nå, men sambo har litt pappaperm utover, så jeg får vel bare stupe i det! Er ikke sååå ille å dra fra snuppen min når han er her med pappa da[:)] Også kommer de til meg midt på dagen sånn at snuppen kan få litt pupp[:D]

Men glede meg gjør jeg IKKE! Vil ALDRI jobbe full stilling mer jeg[:D] Så håååååper vi vinner masse masse penger i lotto snart[8D]

Andre som jobber enda?? Jeg er FOR en lov som gir mødre permisjon i TO år, MED full lønn[:D][:D][:D][:D]

Ja jobber fulltid, men skal gå ned til 80% og 20 % permisjon tror jeg. ( kortere dager)
klarer nok ikke være borte fra Oliver så lenge. GRUER MEG veldig!!!

jeg er for så lang mammaperm man vil ha jeg![:D][8D]

Jeg har jobbet 3 dager i uka i noen uker nå, jeg. Og synes i grunnen det er helt ok, også. [:)]
Men det var tøft de første dagene, ja! [&:]
Pappan og Vilde koser seg sammen, og det synes jeg er flott! Så blir de også godt kjent. Med Jonathan kunne ikke pappan ta mer enn de pålagte 4 ukene (som nå er 5!), og vi syntes begge det var dumt. Nå har han hatt pappaperm i sommer, mens jeg hadde ferie og så deler vi resten av tiden ut året. Og så skal jeg være hjemme hele tida i januar - fram til vi hååååååper å få plass til Vilde i barnehage.
[:D]

Jeg syns så absolutt at man fortjener 2 år permisjon. Jeg for min del skal vere hjemme til jenta blir 2år!

Da er dagen unnagjort, og det gikk egentlig bra[:)] Eirik og pappa kom til meg midt på dagen sånn at ahn fikk litt pupp! Har jo krav på fri for amming i en time om dagen så[;)]

Skulle så gjerne ha vært hjemme lenger, men siden vi ikke har regninger som betaler seg selv så blir det bare sånn[;)]'
Heldigvis jobber jeg turnus, sånn at han slipper lange barnehagedager mange ganger i uka[:D]

Back
Topp