1.april?

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
merker jeg begynner å bli litt nervøs for å få baby 1.april. Både legen og svigermor kom med 1.april spøker i går. Kommer til å gråte om det faktisk skjer og noen kommer med en vits! :p teit egentlig, men håper VIRKELIG han ikke kommer 1.april!!

Prøver å ikke tenke på det jeg :-) Babyen kommer når han kommer og er like velkommen uansett.. :-) tror nok de spøkene ikke kommer om det faktisk skjer, og tross noen kommentarer tror jeg ikke det blir noe stort problem.. synes det er mange verre dager å ha bursdag på...

Tenkte litt på det før men nå tenker jeg ikke så mye på det :p Nå begynner jeg å lure på om han kommer på den dagen :p ( kommer til å bli strippa på tirsdag så da kan jo mye skje :) )

Min farfar har bursdag 1 april, og syntes oldebarnet kan komme da :-P
For meg spiller det ingen rolle, han skal få komme når han er klar <3 Men hadde vel vært tidenes bursdagsgave, da det er første oldebarnet ;-)

Hehe klart er han ønsket uansett. Og ja det er dager som er mer kjedelig å ha bursdag på. Men helt ok om han velger en annen dag! ;)

merker jeg begynner å bli litt nervøs for å få baby 1.april. Både legen og svigermor kom med 1.april spøker i går. Kommer til å gråte om det faktisk skjer og noen kommer med en vits! :p teit egentlig, men håper VIRKELIG han ikke kommer 1.april!!
Min mann har sagt at jeg ikke får lovt til å føde 1 april... Jeg har sagt at det er ikke så mye jeg kan gjøre hverken fra eller til om hun bestemmer seg for å komme da. For min del vil jeg bare ha henne ut nå så om det betyr 1 april så er det helt greit... Men så klart hadde det kanskje vært kjekkere med en annen dato enn akkurat 1 april.

Meg og mannen tullet med at det kunne være en fin 1.apil spøk å faktisk føde den dagen. Spøken som ikke er en spøk :P

Nevøen min er født 1.april i fjor. Har ikke engang tenkt over at det er en dato man vil unngå jeg;) skjønner greia med aprilspøk altså,men fins vel verre datoer?

Jeg hadde ikke hatt noe i mot en baby 1. April! Lett dato å huske for glemske onkler! Haha. Og da hadde jeg hatt en 1.desember gutt Og en 1. April gutt. En julegutt Og en påskegutt nesten :)

De kommer når de kommer! Ikke stort å gjøre med det. Tenk på de som er på føden natt til nyttår. Da har fødselsdagen brått litt mer betydning, når det kommer til skoleoppstart osv.... :/

Jeg har termin tidlig mai, og vil jo helst unngå dager som er røde; 1. mai og 8. mai. 17. mai slipper jeg uansett pga overtid, men jeg vet en som har termin da! :-)

Sniker fra mai :) jeg har fått termin 17... ikke en som dropper å kommentere datoen når de hører den :/ "Du får knipe igjen den dagen".."Stakkars, får ikke håpe han kommer da"..ganske kjipt i grunn! Han er verdens beste gave og får komme akkurat når han vil :)

Back
Topp