merker jeg begynner å bli litt nervøs for å få baby 1.april. Både legen og svigermor kom med 1.april spøker i går. Kommer til å gråte om det faktisk skjer og noen kommer med en vits! teit egentlig, men håper VIRKELIG han ikke kommer 1.april!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mann har sagt at jeg ikke får lovt til å føde 1 april... Jeg har sagt at det er ikke så mye jeg kan gjøre hverken fra eller til om hun bestemmer seg for å komme da. For min del vil jeg bare ha henne ut nå så om det betyr 1 april så er det helt greit... Men så klart hadde det kanskje vært kjekkere med en annen dato enn akkurat 1 april.merker jeg begynner å bli litt nervøs for å få baby 1.april. Både legen og svigermor kom med 1.april spøker i går. Kommer til å gråte om det faktisk skjer og noen kommer med en vits! teit egentlig, men håper VIRKELIG han ikke kommer 1.april!!
De kommer når de kommer! Ikke stort å gjøre med det. Tenk på de som er på føden natt til nyttår. Da har fødselsdagen brått litt mer betydning, når det kommer til skoleoppstart osv.... :/merker jeg begynner å bli litt nervøs for å få baby 1.april. Både legen og svigermor kom med 1.april spøker i går. Kommer til å gråte om det faktisk skjer og noen kommer med en vits! teit egentlig, men håper VIRKELIG han ikke kommer 1.april!!