1 april

Mammaen

Første møte med forumet
Heihei!!
Hvis det klaffer på 1 pp, så blir termin 1 april! Håper å komme inn her! Hadde vært litt kjekt om det klaffet 1 pp, siden vi brukte ca 1 år på å bli gravid, med begge jentene :)
 
Koslig med jenter da :)
lykke til og håper du blir her i aprilforum !
 
Hadde fått termin i starten av april jeg også. 4 om jeg ikke husker feil. Lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Termin 13 eg, håpet det klaffer :) venter på el disse dager
 
Spennende dager nå :) Når har du IKM?
 
6 april her :) håper det er meningen og at jeg skal bli gravid nå :D da får jeg og kjæresten verdens beste 6 år sammen jubelumsgave :D


Jente august 2010<3
Ønsker 2014 brøster <3
Før svangerskapet <3

Skravler med RosaCupcake<3
 
Først viste terminkalkulatoren 31mars, nå sier den 1april! Så mye mulig jeg også havner her :) Hadde eggløsning den 6 juli! Når har TS tenkt å teste? :) Å har du merket noe på kroppen?
 
Rettelde: 2 april. Så da er jeg rett bak deg. 1 uke til forventet..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har merket at noen elkalkulatorer regner ut forskjellig. en forskjell på en dag. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Viss jeg hadde fått el den 13.juli så har jeg skulle hatt termin rundt 9.april men jeg fikk mensen istede :mad: så nå kan termin bli 21. April så jeg blir her litt til :p


Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
 
Viss jeg hadde fått el den 13.juli så har jeg skulle hatt termin rundt 9.april men jeg fikk mensen istede :mad: så nå kan termin bli 21. April så jeg blir her litt til :p


Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Her har jeg også 2 sjangser til å havne i april om TR bare kan komme på ikm dagen om det ikke har klaffet denne pp:)


Jente august 2010<3
Ønsker 2014 brøster <3
Før svangerskapet <3

Skravler med RosaCupcake<3
 
Hei, er ny på forumet, visst ting går bra for oss blir det termin 23. Håper på vårbaby :)
 
Hvis det klaffer for oss blir termin omtrent 23. April også. Å... Som jeg håper!!! :)
 
Hvis vi er heldige blir det 25 april, krysser fingrene for alle sammen :)
 
Back
Topp