1 advent. Hva skal dere idag?

Willeikke

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
Søndag og det er første advent. Hva skal dere gjøre idag da?

Her blir det bare slækkings, muligj eg får besøk av ei venninne. Eller så blir det en tur opp ti Nordby for å sloss meg vei mellom alle julestresshandlende nordmenn[:)]
Leter etter en kjole fra Gina Tricot som ejg sikler på, + få unna et par julegaver så jeg blir ferdig[:D]

Og kanskje begynne julepyntinga[:D]

Håper å få pyntet litt til jul før jeg og bestevenninna mi skal på kino og se Harry Potter [:)]

ORIGINAL: Shauri

Håper å få pyntet litt til jul før jeg og bestevenninna mi skal på kino og se Harry Potter [:)]

Åh, den er bra!! Så den om onsdagen. Gleder meg bare til siste del jeg......om et helt langt år[:'(]

Barnebursdag for lillemann, også julepynting av huset etterpå[:)]

Min snille mann tok 12-timersvakta mi i dag, så jeg har fri
Da skal jeg og barna kose oss, vaske litt og dra frem adventsstjerna [:)]

I dag blir det å prøve å få ryddet litt.
Og så skal søstera mi se etter ungene noen timer så jeg får lest litt til eksamen
Sko ønske vi kunne gjort noe litt mer hyggelig i dag, som baking eller noe, men trur ikke det rekker til[&o]

Får satse på at vi kan kose oss ekstra mye neste helg, da er jeg ferdig med skole og lesing[:)]

Har hengt opp julegardinene i spistestua og satt opp adventstakene.
Skal opp på gården etterpå for å spise grøt og kose oss :)
Tenner grana i nabokroken for å få litt adventstemning :)

har spist en herlig frokost med masse lys å kos å kjærlighet<3 herlig 1 adventdag:) åsså har vi leka oss masse med gulle <3
ellers så bli det litt pynting å mest eksamenlesing. men vi får kose oss masse neste helg vi å, for da er jeg ferdig med skole å eksamen å alt å har da juleferie:D mens sambo begynner med eksamensstyret...

Hei å hå :D

Har akkurat vært ute å fått veden inn i vedboden, nå skal jeg ta en kopp kaffe å kos meg med kjeks:p

så blir det julegrantenning senere, men først fårikål til mamma og pappa :D

Sambo stod opp med snuppa i dag, så jeg fikk sovet leeenge [:D] *deilig*
Nå sitter jeg her med fyr i peisen, frokost og ser på den ferdig pynta stua mi [:)] *Endeligjul*
Etterhvert skal vi opp til mamma og ha ribbe, før det bærer avgårde til byen for tenning av julegrana [:D]
Så må vi rundt i bygatene og skikke på alle di fine pynta rutene og alle fine lysa

Jeg skal jobbe... men får overtidsbetaling siden jeg egentlig skulle jobbe morgen, så er greit å jobbe ikveld når jeg får betalt for en ekstra vakt [:D] Ellers har vi rydda og pynta litt idag, gått igjennom babyklær for å finne ut hva min gravide kusine skal ha. Føler jeg har rekt mye idag til en forandring. Nå slækker jeg bare mens vesla og mannen sover [:D]

ORIGINAL: Baby R

Søndag og det er første advent. Hva skal dere gjøre idag da?

Her blir det bare slækkings, muligj eg får besøk av ei venninne. Eller så blir det en tur opp ti Nordby for å sloss meg vei mellom alle julestresshandlende nordmenn[:)]
Leter etter en kjole fra Gina Tricot som ejg sikler på, + få unna et par julegaver så jeg blir ferdig[:D]

Og kanskje begynne julepyntinga[:D]

Vi har vurdert tur til Norby om et par uker i helga(er jo bare da vi har mulighet). Har vært der engang før i juletider, mye stress, men er også litt stemning... men har egentlif slått den tanken fra oss. tar oss heller en tur etter jul.

alle skal jo koselige ting:) jeg og mina og bikkja har sovet hos mamma i natt:) jeg fikk sove lenge, deilig:-) jeg vasket og pyntet til jul fredag og lørdag jeg:-) og julegrantenning var det igår. Hadde egentlig tenkt meg en tur på hadeland glassverk idag, men ble ikke noe av for mina nektet å sove formiddagsluren sin! Så da får vi ta det en annen dag istede:) ellers skal vi bare slappe av, og gå en tur litt senere tenker jeg :)

har ribbe i ovnen.... [:D]
lysestaker og stjerner opp i vindu.
Også kommer det besøk... huset blir innvadert med flere finnmarkinger.

Back
Topp