1-2 på ukeindikator

Tildemor

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Nå ble jeg overbevist om at denne graviditeten også går galt. Orker faktisk ikke enda en.

I følge Premom er jeg 5+0 i dag, testet med ukeindikator på noe utvannet urin nettopp (har vært på do i løpet av natten og) og fikk bare 1-2. Burde den ikke være 2-3 nå?

Jeg er jo dum som tester med de for å sjekke stigning, jeg vet man sånn egentlig ikke bør gjøre det, men..

Har ikke flere strimmeltester å sjekke stigning med heller. Tok den siste i går som viste bra stigning fra tre dager før, men likevel. Legger de ved i bilde.

Vedlegg

• FE27989D-9BC2-42B0-A3B1-2CBAC03E0894.jpeg
    FE27989D-9BC2-42B0-A3B1-2CBAC03E0894.jpeg
    203,2 KB · Visninger: 80
Stigningen din var jo innmari fin ihvertfall :Heartred
Det er ikke mulig at du hadde EL senere enn du tror og at du dermed er kommet kortere enn du tror da? Har du tempet?

Streken blir jo sterkere på strimmelen, så vil tro det er stigning. Husk at ukes indikatoren ikke nødvendigvis er nøyaktig heller, den kan ta feil.

Så lenge du ikke blør tror jeg ikke dette er noe å være bekymret for <3
Stigningen ser helt normal ut og som blir nevnt over her, det er jo mulig EL var senere enn du tror.

De kan være ganske ustabile disse med ukeindikator.

Om jeg var veldig bekymret ville jeg kontaktet legen min/jordmor for å bli beroliget :Heartpink det er ikke bra å bekymre seg for mye! Klem

Tusen takk for at dere gadd å svare :Heartred
Det er godt mulig som dere skriver at el var for eksempel et døgn senere, det er jeg jo ikke 100% sikker på kun basert på el-tester.

Men jeg tror jeg kan roe meg og tenke på at sålenge jeg ikke blør eller har vondt, jeg føler meg gravid, og at de testene tydeligvis ikke er så nøyaktige. Dessuten prøver jeg også å tenke at jeg faktisk ikke kan få gjort noe med det uansett hvilken vei det går.

Håper det går veien for deg :)

Jeg tok enn digital idag 4+5 og den viste 1-2. jeg håpet på 2-3. men jeg åpnet den og sammenlignet med den andre jeg tok på tirsdag. Den jeg tok i dag var mye sterkere. Tenker jeg tar enn ny på søndag eller mandag:rolleyes:

Jeg tok enn digital idag 4+5 og den viste 1-2. jeg håpet på 2-3. men jeg åpnet den og sammenlignet med den andre jeg tok på tirsdag. Den jeg tok i dag var mye sterkere. Tenker jeg tar enn ny på søndag eller mandag:rolleyes:

Åh, da er det ikke bare meg hvertfall! Jeg har heldigvis klart å roe meg i løpet av dagen, men klør i fingrene etter å ta en ny test i morgen :p Håper du får 2-3 i løpet av helgen!

Åh, da er det ikke bare meg hvertfall! Jeg har heldigvis klart å roe meg i løpet av dagen, men klør i fingrene etter å ta en ny test i morgen :p Håper du får 2-3 i løpet av helgen!

Det sjønner jeg godt. Jeg vil selv ta enn ny nå med enn gang:hilarious:

Har også sett på andre forum tråder at det er mange som går fra 1-2 rett til 3+ :eek:

Back
Topp