1, 2, 3, 4....16!!!

iho

Elsker forumet
16 uker i dag!!!  Bare 2 uker og 5 dager til ordinær UL  ( Jajajaja, jeg vet at det er nesten tre uker, men ALIKEVEL!!!) Tiden flyger!!!

Håper tiden går fort fort!![:)]

Gratulerer så masse med 16 uker[:D][:D] Og nå går tiden fort ja[:D][:D]

veldig viktig med 2 uker og 5 dager!! det er ikke 3 uker det ER 2 uker og 5 dager hehe! Alle dager teller her :P jeg har 5 uker og 1 dag igjen.. det er lenge, men det kommer det og!! :) Kjempegøy at det begynner å nærme seg sånn med ordinære ul til mange!! Gleder meg til å se bilder og høre hvordan det gikk!! og spent på kjønnet og!! :) Gratulerer masse med 16 uker!! er 14 uker selv i dag og det er fantastisk å bytte uke :D:D

Ha en fiin dag:)

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

veldig viktig med 2 uker og 5 dager!! det er ikke 3 uker det ER 2 uker og 5 dager hehe! Alle dager teller her :P jeg har 5 uker og 1 dag igjen.. det er lenge, men det kommer det og!! :) Kjempegøy at det begynner å nærme seg sånn med ordinære ul til mange!! Gleder meg til å se bilder og høre hvordan det gikk!! og spent på kjønnet og!! :) Gratulerer masse med 16 uker!! er 14 uker selv i dag og det er fantastisk å bytte uke :D:D

Ja, føler alle uker går fra onsdag til onsdag for tiden!! Hehe... Gratulerer selv!!

ORIGINAL: iho

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

Ja, føler alle uker går fra onsdag til onsdag for tiden!! Hehe... Gratulerer selv!!

hehe.. ja men det er onsdag som er den viktigste dagen i uken

gratulerer med 16 uker [:D]
håper tiden frem til din ordinære ul går fort [:)]

Back
Topp