1/2 år

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Snart er vi i midten av februar og augustbabyene har blitt eller nærmer seg et halvt år:love7

Hvordan går det med dere???
 
Lillemor blir 6mnd i dag, og jeg elsker å være mamma! :Heartred Det har vært mange utfordringer med brystbetennelse, abscesser, brystvegring og stadig tette melkeganger, men vi fullammer fortsatt og ellers syns jeg det har gått strålende!

Lillemor vokser og trives, lærer seg stadig nye ferdigheter. Jeg gleder meg til fortsettelsen! :Heartred
 
Her er lillejenta ett halvt år i dag. Hun er så flink og koser seg med og leke. I går oppdaget hun putteboksen sin, og satt en time og kosa seg i sofaen med den i går.

Veldig glad i mat og koser seg. Rart at hun er blitt så stor alt.
 
Vi stortrives og er stort sett blid som en sol hele dagen:Heartred veldig glad i mat, så har testet mange forskjellige smaker og enda ikke funnet noe som er fælt:p gikk fra å få litt tillegg med mme til å fullamme :)vi har også vært på første flyturen, fått to tenner og blitt en liten turner på stellematta så bleieskift innimellom blir en brytekamp:hilarious:
 
Tenke seg til at de er så store allerede :love7

Her har vi det bra. Hun vokser så alt for fort, men er fremdeles ganske bedagelig. Liker ikke å ligge ned og vil helst sitte. Hun elsker å kikke rundt. Det som beveger seg er morsomt og fascinerende. Beste som finnes er lek på trampolinen eller storebror som danser med discolys på. Vi ammer fremdeles mye (spesielt på natta) og hun liker å smake på ulik mat.

Jeg føler at hverdagen går bedre og er mer forutsigbar etter hvert som hun blir større.
 
Back
Topp