1 + 1 = 3?

vekten

Newbie
Hei! Da jeg skal jeg om mannen prøve oss på å få til en liten spire? Vi skal gifte oss i juni, så vi har ikke hastverk. Selv om jeg ikke har hastverk, kjenner jeg at jeg tenker på mye på det, nesten litt for mye.

Jeg har nettopp sluttet på cerazette, 29 mai. TR 3. mai. Har tatt EL-test nå de siste dagene, Negativ 14., 16., 18., 19. og 20. Kan EL ha komt og gått så fort, at jeg har mistet den ene dagen jeg fikk eggløsning? Da bør det jo ha komt litt svakt på noen av testene? Fremdeles veldig uerfaren i dette gamet! Lærer på veien, neste gang tar jeg EL test fra dag 10- 16, og gjerne to ganger til dagen.

Lurt å teste to ganger om dagen. Har du normal syklus da? Jeg bruker å ha el mellom dag 19/24. Så ville fortsatt:) lureste er uansett humping annenhver dag. Lykke til!

Jeg har ikke hatt TR når jeg gikk på Cerazette, så usikker på om hvordan syklusen min er :P.
Da planen var å finne dette ut med hjelp av EL-testene ;) Jeg får fortsette, og prøve to ganger om dagen ;)

Takk for tips Orkidee! :)

Jeg har ikke hatt TR når jeg gikk på Cerazette, så usikker på om hvordan syklusen min er :p.
Da planen var å finne dette ut med hjelp av EL-testene ;) Jeg får fortsette, og prøve to ganger om dagen ;)

Takk for tips Orkidee! :)
Barehyggelig, mye nytt. Kroppen min er ulik hver mnd den så blir liksom aldri klok på dette;)

Der kom TR! Helt uventet, syklus på 19 dager. Det er vel sånn de første syklusen etter cerazette slutt. Trenger nok et par sykluser for å å stabalisere :)

Shit! TR slo hardt inn altså. Mye blødning og mye smerter. Som å være 18 år igjen og dopet på smertestillende. Håpet egentlig at kroppen min hadde forandret seg, at det ikje var samme smerter under TR. Den gang ei. Kansje det blir bedre neste gang? *evig optimist *

Da er endelig TR over. Siden jeg ikke er helt sikker på syklusen min, så bestemmer vi oss for å ha sex annen hver dag. Til den store glede for mannen, haha! Samtidig som jeg tester EL fra CD 10 til en evt eggløsning. Selv føler jeg etter minipille slutt, at sexlysten at økt betraktelig! Eller så er det bare lysten på et barn, hehe!

Lykke til med prøvingen :)

Planen om å legge inn aksjer annenhver dag, har mislykkes. Nattevakter, utdrikkningslag, besøk, osv. Så!

Tok EL-siden CD 11. Alle dager har slått ut svakt. Alltid en halvsvak strek.

Back
Topp