1+1=3??

ORIGINAL: Siljuls

Hipp hurra for bare to uker igjen!
Og en super lørdag ønskes deg også

Da er det EL testing på gang, og oh store spørsmålet er om EL er på torsdag eller ikke...[8|]

ORIGINAL: Lambi`83

Da er det EL testing på gang, og oh store spørsmålet er om EL er på torsdag eller ikke...[8|]

Da er vi i så fall likt [;)]

ORIGINAL: Siljuls

Sender gode El-tanker [;)]

[:D]

Så morsomt sladrebilde du har fått deg!![:D][:D]

[8|]
ORIGINAL: Kakken

Da er vi i så fall likt [;)]

Hehe! Det hadde jo vært gøy å komme i samme terminforum som deg også da, men jeg har store planer om at du skal inn i juli jeg, og det blir litt vanskelig for min del[8|]

Da er natt 3 av 3 i gang...og jeg er trøtt[:-]
Jeg kjenner på kropp og sinn at EL er rett rundt hjørnet, men ingen positiv EL test foreløpig. Lurer på om det er fordi jeg jobber netter akkurat nå rundt EL tider...[8|]

Ellers så er det ikke lenge til jeg ser kjære altså!! 8 dager faktisk-helt uvirkelig!![:D][:D]

Er så mange som gjør det slutt om dagen, etter mange år sammen... Får så vondt av dem[&o] 
Veldig glad for at jeg har den mannen jeg har altså!!!

ORIGINAL: Picies

Ha en super siste vakt [:D]

Er selv på 1/5.. *puh*

Tusen takk!![:D] 

Heia deg!![:D]

ORIGINAL: griseknoen

En uke igjen til den store reisedagen.
Den siste uka nå så blir det nedtelling daglig altså [;)][;)]

Okey da!! Siden du insisterer[:D][:D][:D]

Om en uke på denne tiden så er jeg i lufta et sted...og teller ned timene!![:D][:D]

Hm....har mistanker om at jeg har en litt lat eggstokk... Meningen var jo at jeg skulle ha EL på torsdag, sant... Men den gang ei, ingen positiv EL test enda. Og det tar meg tilbake til teste pp 1 da jeg ikke hadde EL før på mandagen når jeg skulle hatt den på torsdagen... Er det mulig å ha to forskjellige sykluslengder ut i fra hvem av eggstokkene som produserer egget den aktuelle syklusen??[8|]

*løper ut i forumet og spør*[:D]

Hm....har mistanker om at jeg har en litt lat eggstokk... Meningen var jo at jeg skulle ha EL på torsdag, sant... Men den gang ei, ingen positiv EL test enda. Og det tar meg tilbake til teste pp 1 da jeg ikke hadde EL før på mandagen når jeg skulle hatt den på torsdagen... Er det mulig å ha to forskjellige sykluslengder ut i fra hvem av eggstokkene som produserer egget den aktuelle syklusen??[8|]

Ja, det er fullt mulig, og helt naturlig at det veksler på 28 dager den ene mnd og 32 dager den andre mnd feks[:)]

ORIGINAL: Picies

Ja, det er fullt mulig, og helt naturlig at det veksler på 28 dager den ene mnd og 32 dager den andre mnd feks[:)]

Jøsses, da er jeg "normal" allikevel da!! Tusen takk for svar, Picies!![:D][:D]

Det kommer til å bli så spennende å følge med deg når dere faktisk begynner prøvinga :):) 

Wohoooo.
Bare 6 dager igjen [:D][:D][:D]
Denne uka kommer til å fly avgårde, og snart er du i armene på din kjære igjen [;)][;)]

ORIGINAL: L87

Det kommer til å bli så spennende å følge med deg når dere faktisk begynner prøvinga :):) 

Hehe!! Det skal ikke stå på at jeg ikke gjør hjemmeleksa mi i mellomtiden og fy som jeg gleder meg!![:D][:D]

ORIGINAL: griseknoen

Wohoooo.
Bare 6 dager igjen [:D][:D][:D]
Denne uka kommer til å fly avgårde, og snart er du i armene på din kjære igjen [;)][;)]

Det har jo jammen rett i, knoen!! Uka er full allerede og det blir enda litt mer spesielt på jobb da jeg skal ha opplæring i å ha postoperative barn denne uka! Grugleder meg, om det er et ord[8|]
Snakket med kjære på skype i sted og fikk en midertidlig liste over ting jeg måtte huske på, og knekkebrød var på toppen av den lista-hehe!
Men ja, 6 dager?!!! Nå kan jeg tilogmed begynne å pakke!! Selv om det mest sannsynlig ikke kommer til å skje før på fredagskveld...[:D][:D]

ORIGINAL: Fraggle

Hei!
Stikker innom deg en tur her jeg. [:)]
Så kjekt at du skal få treffe mannen da!
Det blir nok veldig kjekt å møte han igjen. Jeg synes fortsatt du er utrolig sterk som
kalrer å være så lenge unna han. Hadde ikke klart ei uke en gang jeg. Skal være 3 dager hjemmefra snart, og
gruer meg allerede. [8D] (men så har jo jeg unger også da)

Ha en kjempeflott tur!

Tusen takk, Fraggle!! Utrolig koselig at du stikker innom[:D]
Det har gått overraskende bra og ikke minst fort! Vi får 3 herlige uker sammen og når jeg kommer tilbake så er det jammen meg bare 1 måned igjen til han er hjemme....og vi kan begynne prøvingen!!![:D][:D]

Håper alt er bra med deg-tenker på deg vettu![:)]

Da er det offisielt-jeg har en lat eggstokk!! Hehe[:D]
Positiv EL test i går og EL slim, men ingen temp drop da... Ergo EL i dag eller i morgen...akkurat det samme mønsteret som for 2 sykluser siden....og 4-5 dager "forsinket"...

5 dager igjen!!! Hurra!![:D][:D]

Jeg bare ville legge igjen MAAASSSSEEEE Babystøv til deg snuppa[:D]

**
*

Back
Topp