Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kakken
ORIGINAL: Lambi`83
Da er det EL testing på gang, og oh store spørsmålet er om EL er på torsdag eller ikke...[8|]
Da er vi i så fall likt [;)]

ORIGINAL: griseknoen
En uke igjen til den store reisedagen.
Den siste uka nå så blir det nedtelling daglig altså [;)][;)]
Hm....har mistanker om at jeg har en litt lat eggstokk... Meningen var jo at jeg skulle ha EL på torsdag, sant... Men den gang ei, ingen positiv EL test enda. Og det tar meg tilbake til teste pp 1 da jeg ikke hadde EL før på mandagen når jeg skulle hatt den på torsdagen... Er det mulig å ha to forskjellige sykluslengder ut i fra hvem av eggstokkene som produserer egget den aktuelle syklusen??[8|]
*løper ut i forumet og spør*[:D]
ORIGINAL: Picies
Hm....har mistanker om at jeg har en litt lat eggstokk... Meningen var jo at jeg skulle ha EL på torsdag, sant... Men den gang ei, ingen positiv EL test enda. Og det tar meg tilbake til teste pp 1 da jeg ikke hadde EL før på mandagen når jeg skulle hatt den på torsdagen... Er det mulig å ha to forskjellige sykluslengder ut i fra hvem av eggstokkene som produserer egget den aktuelle syklusen??[8|]
*løper ut i forumet og spør*[:D]
Ja, det er fullt mulig, og helt naturlig at det veksler på 28 dager den ene mnd og 32 dager den andre mnd feks[:)]
ORIGINAL: griseknoen
Wohoooo.
Bare 6 dager igjen [:D][:D][:D]
Denne uka kommer til å fly avgårde, og snart er du i armene på din kjære igjen [;)][;)]
ORIGINAL: Fraggle
Hei!
Stikker innom deg en tur her jeg. [:)]
Så kjekt at du skal få treffe mannen da!
Det blir nok veldig kjekt å møte han igjen. Jeg synes fortsatt du er utrolig sterk som
kalrer å være så lenge unna han. Hadde ikke klart ei uke en gang jeg. Skal være 3 dager hjemmefra snart, og
gruer meg allerede. [8D] (men så har jo jeg unger også da)
Ha en kjempeflott tur!