1-årskontroll

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Frøkna har visst ikke gått opp noe i vekt... :(
Ny kontroll 17/7, så hs må jo ha vært bekymra.

Vet ikke mer enn dette før jeg har kommet hjen fra jobb. Glad jeg er ferdig 14 ;)

Og så ble hun henvist til fysio for foten som hun vrir utover når hun går.
 
Det var vel kjedelig :(. Spiser hun mat eller bare ammer du? Håper hun legger på se etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Joda hun spiser mat også. Varierer selvfølgelig på mengde fra dag til dag, men spiser mer fast føde enn pupp.

Men de mente det var fordi hun er blitt mer aktiv nå.
 
Åja, det går vel greit sånn sett :) min har jo ikke lagt på seg så ille heller, litt over 500 g så ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Joda hun spiser mat også. Varierer selvfølgelig på mengde fra dag til dag, men spiser mer fast føde enn pupp.

Men de mente det var fordi hun er blitt mer aktiv nå.
Har sikkert en forklaring i at hun er mer aktiv...Det var det i alle fall da lillegutt gikk ned, og stagnerte i vekt en periode. Syntes jeg ga han mat hele tiden, men han må ha forbrent noe enormt for han spiste i mine øyne bra...Det går seg nok til:) Her har min gått ned i vekt 1 gang, en gang hadde han bare lagt på seg 100 gram, og en annen gang der igjen sto han stille...De fulgte opp med ekstra kontroll på hs vår også, men foruten det virket det som at det ikke var uvanlig og de tok det ganske med ro:)
 
Da går hun nok opp alt igjen, men du ammer på natten enda? Kan det være at hun ikke er så sulten på dagen da?
Her har mitt lille troll rast opp i vekt etter vi kuttet flasken på natten, nå er han sulten hele dagen. ( uten om akkuratt nå da;)) Kan dette hjelpe på vekten hennes også? Det er godt hs følger med da, ingenting er bedre enn det :)
 
Da går hun nok opp alt igjen, men du ammer på natten enda? Kan det være at hun ikke er så sulten på dagen da?
Her har mitt lille troll rast opp i vekt etter vi kuttet flasken på natten, nå er han sulten hele dagen. ( uten om akkuratt nå da;)) Kan dette hjelpe på vekten hennes også? Det er godt hs følger med da, ingenting er bedre enn det :)
Ammer ikke mye på natta, som regel en gang i 05-06 tida. Og hvis det er varmt en gang tiligere på natta. Men de to siste nettene har hun bare fått på morraskvisten.
Så tror egentlig ikke hun spiser for mye på natta heller.
Og hun får jo tilbud til de vanlige måltidene, så er litt rart.
Noen få ganger "mister" hun et måltid hvis vi sover lenge om morran eller hun ikke vil ha mat. Men da tar hun igje med pupp på natta.

Går seg nok til :)
 
Signerer de andre her om at det nok er sammenheng med aktivitetsnivået;)
men greit med en ekstra kontroll likevel, for er jo noen mnd til neste.
 
Hvor mye veide hun da?

Har hatt liten vektoppgang her og. Stod helt stille i 1 mnd. Fortsatt 8.5 kg.

Litt fysio kan være greit en periode! Her har vi gått lenge med vår, og kommer nok til å gå en del til med han.
 
Hvor mye veide hun da?

Har hatt liten vektoppgang her og. Stod helt stille i 1 mnd. Fortsatt 8.5 kg.

Litt fysio kan være greit en periode! Her har vi gått lenge med vår, og kommer nok til å gå en del til med han.

hun var 9090 g og 74.5 cm. Så vekta akkurat det samme, men har vokst 3 cm i lengden. Så vært samme vekta nå siden 22.april, og det er nesten 2 mnd....

Men hun har ikke like mye å gå på sånn som storebror hadde på samme alder, han var en god og rund gutt :p
Så hun her er mye slankere. Men blir hun syk og ikke spiser noe på et par dager så er det ikke noe særlig, for har ikke såå mye å gå på synes jeg.

Er så lang ventetid på fysio her, at jeg tenker det har retta seg selv før vi får time :p Hs var egentlig ikke bekymra for foten. Men samboer hadde sagt at jeg sikkert hadde syntes det var greit med henvisning, så da sendte de en :p
 
Back
Topp