Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pupple
å så gøy da!!! XXxXXXXXX for at de blir knallbra!!!
selv om d ble nesten 1 1/2 års bilder.. er jo samma d egentlig!!
kunne godt venta lenger jeg, men d jeg føler er viktig nå er at nestemann tar både babybilder og 1 års i så lik alder som mulig[;)]
ORIGINAL: Glad70
å så gøy da!!! XXxXXXXXX for at de blir knallbra!!!
selv om d ble nesten 1 1/2 års bilder.. er jo samma d egentlig!!
kunne godt venta lenger jeg, men d jeg føler er viktig nå er at nestemann tar både babybilder og 1 års i så lik alder som mulig[;)]
Hovedgrunnen til at vi har ventet så lenge var at vi ville hun skulle stå på bildene. Og etter at hun lærte å stå ordentlig så har fotografen vært opptatt og hatt ferie osv.
Jeg tror nok fotografen synes det er litt enklere med de barna som ikke har fylt året enda, de er visst enklere å "lure", de ler av alt.[:D] Men han var veldig flink, og jobba hardt med bamsene sine. Isabelle var flink også![:)] Hun gjorde det hun skulle i 2/3 av tiden, da var det tid for klesskift (og da brukte de ofte bli litt mindre medgjørlige etterpå sa han), og etterpå sa han at NÅ er du mer sånn som ettogethalvtåringer bruker å være.[;)] Jeg må si at jeg ikke misunner ham den jobben... man kan ikke ha en dårlig dag på jobben når man skal fotografere barn (ikke voksne heller, antagelig).
Er alle fotograf-forretninger familiebedrifter??? Det er nemlig det der vi har vært også. Pappan har tatt bilder av meg da jeg var barn. Var morsom nok han, så vidt jeg husker. Jeg har sett ham i butikken, men jeg tror ikke han fotograferer lenger (han er helt sikkert pensjonist). Men begge sønnene gjør det.
ORIGINAL: Greit!
Godt å være i havn ned fotograferinga, Glad70!
Selv så henta jeg prøvebildene av snuppa på tirsdag, som ble tatt for en mnd siden. Svart/hvitt bildene var veldig bra, mens fargebildene er skuffende. I september skal jeg til Oslo og ta bilder hos FAME. Vi blir hele 9 stk som reiser avgårde for å ta bilder sammen, gruppevis og en og en. Kan bli en "slitsom" time [:D]
Selv så henta jeg prøvebildene av snuppa på tirsdag, som ble tatt for en mnd siden. Svart/hvitt bildene var veldig bra, mens fargebildene er skuffende. I september skal jeg til Oslo og ta bilder hos FAME. Vi blir hele 9 stk som reiser avgårde for å ta bilder sammen, gruppevis og en og en. Kan bli en "slitsom" time [:D]
fortell mer.. nå ble jeg nysgjerrig[:-][:-][:-] hele familien eller???
Utpåturmed:
Meg, sambo, snuppa, min far, min mor, min lillelillebror, min lillebror med sambo og (snart) barn. Må si jeg er litt spent på hvordan dagen vil bli [;)]
Det hadde vært kult å kunne ha tatt med oss min/vår bestemor på 93-år, men det blir for mye for henne - stakkar. Som hun sier selv: Det er ikke så lett å bli så gammel [8|]
Utpåturmed:
Meg, sambo, snuppa, min far, min mor, min lillelillebror, min lillebror med sambo og (snart) barn. Må si jeg er litt spent på hvordan dagen vil bli [;)]
Det hadde vært kult å kunne ha tatt med oss min/vår bestemor på 93-år, men det blir for mye for henne - stakkar. Som hun sier selv: Det er ikke så lett å bli så gammel [8|]
litt a en gjeng...[:D] men utrolig gøy da!!
tipper "oldermor" kommer til å få mye fine bilder til jul[;)]
er rett rundt hjørnet at du blir tante Greit på ordenlig nå.. husker jeg rett når jeg tror d er denne mnd'en[:-]
Utpåturmed:
litt a en gjeng...[:D] men utrolig gøy da!!
tipper "oldermor" kommer til å få mye fine bilder til jul[;)]
er rett rundt hjørnet at du blir tante Greit på ordenlig nå.. husker jeg rett når jeg tror d er denne mnd'en[:-]
Stemmer [:)]
Her telles dagene ned - termin 8.august. Hun var på kontroll idag, og da fikk hun beskjed om at det ikke var aktuelt å gå over tida. Så da er det max ei uke igjen [;)] MORO!
ORIGINAL: camika
Å så spennende![:D]
Vi fikk nettopp tre bilder som vi bestilte. Et til oss og et til hvert besteforeldrepar.
Jeg håper dere ikke trenger ¨å vente så lenge som vi gjorde. Det var så vanvittig mye rot etter at vi bestilte bildene. Vi hadde ikke bildene før tre uker etter den første datoen vi fikk[:@]
Vi var for å hente bildene den første gangen, og fikk beskjed om at de ikke var klar. Noen dager etterpå fikk jeg telefon fra fotografen. Da hadde de rota bort bestillinga, og vi måtte fortelle å nytt hva vi hadde bestilt. Så var vi to ganger etter det for å hente bildene, men de var ikke klare. Den 4 gangen fikk vi bildene som vi skulle gi besteforeldrene men vi måtte komme senere på dagen for¨å hente det vi skulle ha.
Men når alt det er sagt så må jeg si at fotografen var helt suveren! Hun hoppa og spratt for å få Gaute til å smile, til tross for at hun er høygravid. Det var nesten sånn at jeg fikk dårlig samvittighet for at jeg utsatte hun for all den aktiviteten[8D]
Bildene var også helt fantastisk[:)]
ORIGINAL: snosa
Så spennende. Vi har ikke vært hos fotografen enda, vi. Må vel bestille en dag.
Ja, godt å ha det overstått![:)] Bildene hos vår fotograf tas med farger, men de kan "vendes" til sort/hvitt. Vi fikk noen prøvebilder med farger og noen med sort/hvitt sist, men vi valgte faktisk bare fargebilder (på forhånd hadde vi egentlig mest lyst på sort/hvitt). Vi syntes kanskje sort/hvitt-bildene hadde litt "farge" om du skjønner, men prøvebildene er jo ujusterte råkopier, kan godt hende det hadde blitt helt annerledes når vi fikk de ordentlige bildene.
Den fotosessioenen dere skal ha høres utrolig "spennnende" ut ja. Mon tro om alle klarer å se "folkelig" ut på en gang?[8|] Lykke til i hvertfall, det bli jo moro å ha slike bilder da!