1 års dagen

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Noen som har begynt å planlegge 1 års feiring??

Begynt å tenke på hvor mange vi blir, hva han ønsker seg
og litt om kaker og servering og sånn [:D]

Kom over denne, geniale, flote siden:

http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=712

Har ikke planlagt noe spesifikt enda, men jeg drømmer og fantaserer masse om den store dagen!

jaaaaaaa, dagen r allerde bestemt iallefall, vi ferier den 12 desember. litt fordi da r svigermor her og venninna mi fra hellas[:D] og søstra mi feier 40 års dagen sin i november.

Vi kommer til å ha en stor fest, litt sånn 1 års dag, navndag og hakika (pakistansk "vis frem ungen fest", hehe) samtidig.
Tror vi blir rundt 30 stk eller noe. Tenker på at d blir kylling pølser til ungene og lasagne til de voksene. kommer til å bake kakene selv tenker jg[:)]
og jg har lyst hun skal ha på sånn tingeling drakt[;)] D blir pulk i bursdag og jule gave fra oss iallefall. Hun får så mye fra andre at vi kommer til å kjøpe ting vi trenger i år iallefall.
men lengre har jg ikke kommet[:)]

Ikke lenger enn at jeg og søstera mi vurderer å slå sammen bursdagen til henne og knotten :P Hun blir 25 år 1 mnd før han blir 1 :P Og siden hun bor i bergen kan de komme hjem, også kan vi feire sammen, med slekta liksom.. Lenger enn det har jeg ikke kommet .. Liker å tro jeg har laaaaang tid på meg

Jepp [8D] Faktisk så har jeg tenkt litt på det ja![;)] GLEDER MEG!

Siden vi har mange venner med små barn, skal vi ha familiebursdag og barnebursdag[:)]

Har ikke tenkt så mye på det enda, men tror ikke vi lager så mye styr i år, han skjønner ikke så mye av det når han bare er 1 år, så da tar vi heller morsomme kaker og temaer når han blir eldre og har glede av det [:)]
Men feiring blir det da, vet bare ikke hvordan enda [;)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Jepp [8D] Faktisk så har jeg tenkt litt på det ja![;)] GLEDER MEG!

Siden vi har mange venner med små barn, skal vi ha familiebursdag og barnebursdag[:)]

Jaaa.. Det skal vi også!!
Jeg gleder meg så utrolig altså [:D][:D]

så fantastisk morsomt tips =) Tusen takk!!=)

Her blir det to bursdager. Familieselskap og barneselskap (har mange venner med barn på omtrent samme alder). Det blir pølse med lomper og en stooor sjokoladekake med et lys på [:D]

Gleder meg til å se prinsessa spise kake for første gang

Back
Topp