1-års dagen❤️

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Hvor mange kommer? Hva skal dere servere? Skal dere ha noe tema eller pynte med noe spesielt? Hvor "høytidelig" skal dere ha det? Får dere plass til alle? Hvordan løser dere den biten?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Hu fyller 1 år midt i uka. Så her blir det sånn at folk kommer når de vil. Vi er nok på ferie til den mandagen også. Men den 20 skal vi ha navnedag siden hu ikke er døpt, så vi gjør nok mer stas på den dagen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Nærmeste familie og faddere er bedt, men vi har fordelt det utover 2 helger så det ikke blir så mange på en gang:) vi skal servere snitter som vi lager selv + kaker i familiebursdagen.og kun kaker i neste feiring :₩

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Nærmeste familie og faddere blir ei feiring helga før og ei feiring på dagen eller så blir det så trangt :) blir ikke gjøre så veldig stort ut av det noe lett og spise (pølser, rundstykker?) Og kaker :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hva slags kaker skal dere lage?
Frøkna har bursdag 5. Juli og det er til lørdag. Vi blir ca 20 voksne og 6 barn, så hvis vi ikke kan være ute blir dette veldig trangt. Egentlig litt på nivå at vi ikke får plass.
Vi skal servere grillpølser. Noen med bacon og noen uten. Vi skal også steke opp 1 kg med marinert svinekjøtt og ha en salat og pitabrød ved siden av. Vi har også mange burgere i fryseren om vi har beregnet veldig feil.
Av kaker og sånn blir det en skjokoladekake og en ostekake, fruktpinnsvin og gele i små posjonsglass. Kjøper inn saftis og pin-up og en bolle med potetgull. Kaffe, te, brus og saft hører også med.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Vesla fyller 19/7 så vi utsetter bursdagen til august når alle har kommet hjem fra ferie:) Kan hende vi faktisk er borte på ferie selv ;)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
 
Vesla fyller 19/7 så vi utsetter bursdagen til august når alle har kommet hjem fra ferie:) Kan hende vi faktisk er borte på ferie selv ;)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
Vi kommer bok til å feire den en uke før neste år, bare for å få med alle som alltid er på ferie den helgen. Det er jo inngangen til fellesferien. Tror hun skjønner mer av alt neste år egentlig. I år syntes vi det var koselig å ta det på selveste dagen siden det var på en lørdag og kanskje like greit å slippe å leie noe sted og sånn. Neste år bor vi i større hus som vi får plass til alle i. Formen er heller ikke på topp om dagen. 14 uker på vei og venter ei jente til❤️


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Vi kommer bok til å feire den en uke før neste år, bare for å få med alle som alltid er på ferie den helgen. Det er jo inngangen til fellesferien. Tror hun skjønner mer av alt neste år egentlig. I år syntes vi det var koselig å ta det på selveste dagen siden det var på en lørdag og kanskje like greit å slippe å leie noe sted og sånn. Neste år bor vi i større hus som vi får plass til alle i. Formen er heller ikke på topp om dagen. 14 uker på vei og venter ei jente til❤️


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Våres fyller også på lørdag, men alle på min side er enten i bryllup eller på ferie:) Ser du er dobbelt så langt på vei som meg også;) Hehe.. Håper formen din blir bedre snart:) Min snudde rundt uke 14 forrige gang:)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
 
Våres fyller også på lørdag, men alle på min side er enten i bryllup eller på ferie:) Ser du er dobbelt så langt på vei som meg også;) Hehe.. Håper formen din blir bedre snart:) Min snudde rundt uke 14 forrige gang:)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
Jeg hadde også ventet om det var lenger inn i fellesferien. Formen min snudde i uke 21 sist...:p
Så gøy at du også venter en til. Du risikerer hvertfall ikke et nyttårsbarn. Heldiggris!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Her blir det bare meg og ungene + mine foreldre og mine to småbrødre. Mannen er på havet.
Vi skal spise middag og kake :)
 
Jeg hadde også ventet om det var lenger inn i fellesferien. Formen min snudde i uke 21 sist...:p
Så gøy at du også venter en til. Du risikerer hvertfall ikke et nyttårsbarn. Heldiggris!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Nei skal mye til for et nyttårsbarn her:) Du må jo bare stenge utgangen til klokken har passert 00.00 nyttårsaften ;)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
 
Nei skal mye til for et nyttårsbarn her:) Du må jo bare stenge utgangen til klokken har passert 00.00 nyttårsaften ;)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
Tro meg, jeg skal knipe igjen, hehe :p


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Vi ska feire to ganger, en gang her heime med familien til mannen og en gang når vi e hos mor mi med min familie :)

Skal servere gulrotkake, sjokoladekake og vafler :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi skal ha familiebursdag på dagen hans, og venner med barn en gang etter ferien :)

Har tatt litt av og kjøpt "1st birthday"-tema med en bamse og et ett-tall i masse forskjellig stæsj.

Også skal jeg prøve meg på fin kake med fondant, cupcakes med blå frosting og blå makroner.
Så griller vi litt tipper jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal ha familiebursdag på dagen hans, og venner med barn en gang etter ferien :)

Har tatt litt av og kjøpt "1st birthday"-tema med en bamse og et ett-tall i masse forskjellig stæsj.

Også skal jeg prøve meg på fin kake med fondant, cupcakes med blå frosting og blå makroner.
Så griller vi litt tipper jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres ut som samme som jeg kjøpte. ImageUploadedByBV Forum1404925429.391407.jpg
Her ble det grillpølser, noen med bacon rundt og noen ikke, strimlet kjøtt, en stor bolle med salat og pitabrød.
En ostekake og en sjokoladekake med jordbær inni. Fruktpinnsvin, gele, sjokoladepudding, forskjellige pinneis og kaffe, saft og brus.
Tror de aller fleste koste seg, det gjorde hvertfall ungen:D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Back
Topp