1- års dag :)

En tråd i 'Desember 2013' startet av Bruker73sa, 3 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma_2013 ØnskerMegEnGullUnge2013<3

Ja, hvordan feirer dere de små?

Selvom de ennå ikke vet at vi feirer dem så skal vi jo gjøre det for å glede oss selv. Eller tenker jeg helt feil?

Her skal vi en tur til lekeland tidlig på dagen, ikke bestemt helt for om vi tar bursdagsmeny der eller om vi spiser middag ute, med besteforeldrene og onkelene til sønnen vår, også kommer vi hjem blåser lys osv og skjærer kake som er bestilt til den store dagen :D :):):):)

2. Førstegangs Glad i forumet

Vi skal ha bursdagsfeiring hjemme :)

• Liker Liker x 1
  3. Mamma_2013 ØnskerMegEnGullUnge2013<3

Tenkte å ha det hjemme, men de fleste er bortreist siden det er juleferie. Så da blir det bare oss, 7-8 stk :D Familien til mannen min bor utenlands, så blir bare min familie. :)

4. Blitz Glad i forumet Sensommerbarna 2016

Vi skal feire hjemme :) Med litt mat, kaker å slikt :)

• Liker Liker x 1
  5. Haffani Elsker forumet Julegavene 2019

Vi har invitert den nærmeste familien hjem på feiring. Det blir faktisk en del folk (rundt 15 stk utenom oss fire), så det holder i massevis:)

Litt mat og kaker, helt julefritt (viktig, har selv bursdag midt oppunder jul).

6. Førstegangs Glad i forumet

Når nærmer det seg veldig ettårsdag og jeg gleder meg på lillegutts vegne :D Vi blir mange selv om det kun er de nærmeste. Vet om en som kommer til å sove godt den natten :D

• Liker Liker x 1
  7. Lillfisen Glad i forumet

Regner med vi tar kaffe og kaker hjemme bare. Blir ikke store greiene. Vi blir vel kanskje 5 pers utenom oss fire da..

8. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

Da var dagen her! Gabriel er ett år! vi har feiret dagen med barnebursdag. Tre familier som vi er mye sammen med, alle med barn i samme alderen... Veldig koselig. Flotte gaver som passer perfekt til Gabriel, og god pizza og kake.
    Så blir det familiebursdag i neste uke når vi drar på juleferie

• Liker Liker x 1
  9. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Gratulerer til Gabriel :D Vi skal feire i morgen og jeg gleder meg! Tenkt at det har gått ett år. Lille, store gutten min :Heartblue

• Liker Liker x 1

Del denne siden