1 års dag

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Hallo jenter!
Skal feire 1 års dagen til prinsessa i juni. Skal benytte oss av at det er sommer og sol (forhåpentligvis), så vi skal ha langbord i hagen :) Blir ca 13-15 stk. Tenkte vi skulle servere reker m/tilbehør (loff som jeg selv skal bake,majones og sitron).

Jeg er ikke så kjent med reker i seg selv, ettersom jeg ikke har begynt å like det før nå x) Har sett at når man får servert uskrellede reker på restaurant får man en våtserviett.. Men frister ikke veldig å sette fram en haug med rumpevasker :p Noen tips? Ellers noen som har noe annet lettvint tilbehør som gjør seg god sammen med reker?
 
Hardkokte egg, salat, agurk, tomat er bra tilbehør! :) sett en liten skål med vann og en sitronskive oppi til hver gjest slik at de kan skylle av fingrene sine. :) Mye mer elegant enn våtservietter ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hardkokte egg, salat, agurk, tomat er bra tilbehør! :) sett en liten skål med vann og en sitronskive oppi til hver gjest slik at de kan skylle av fingrene sine. :) Mye mer elegant enn våtservietter ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Enig! Også synes jeg personlig det er skikkelig godt med rødløk, sitronpepper og dill. Evt pepper. Ellers vet jeg om flere som bruker hvitløksmajones til :)
 
Avokado er et must :) Noen boller med vann og sitronskiver oppi så man kan dyppe hendene? Nei, vet nesten ikke jeg. Ingen har tenkt på det der jeg har vært :p
 
Back
Topp