Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal ta bilder av kun henne og et par med alle 3[:)]
Jeg tar med et sett hverdagsklær og 1 kjole. Skal kjøpe ei slik bleietruse, helt hvit..så slipper vi å få libero reklame med på bildene. Skal ta både svart/hvit og fargebilder. Regner med at fotografen har litt ideer på hvordan det skal gjøres[:)]
Skal ha et bilde med alle tre. Da skal vi ha på jeans (selebukse til lillemor) og hvit topp/t-skjorte. Er fint når man har på seg matchende klær.[:)]
Ellers noen svart/hvitt og noen fargebilder av henne. Skal ha med en kjole også noen bilder i bleien med et smykke rundt halsen.
Litt forskjellige posisjoner og ansiktsuttrykk må vi jo ha. Blir gøy![:)]
Ett lite tips fra meg: Isje ha for mange antrekk, då blir d mer som en katalog når du ser ijønå prøvebildene, d ska jo ver ungen så e i fokus!
M tog babybilder når Leon va 4 mnd, då hadde eg någn i tøybleie, og någn i tskjorte og selebukse (klær fra når eg å mine storesøsken va små..) Å m hadde m vår egen bamse. Litt mer personligt å eget for oss liksom.. Kjempefornøyde:)
Ei veninnna tog ett års bilder for litt sia å eg syns isje di va någe bra.. altfor mye forskjelligt for hu hadde masse rare antrekk å hatter på å d va liksom som å c i H&M katalogen...