1 års bilde

Buffi

Forumet er livet
Hvordan har dere tenkt å gjøre det[8|]

Og hva slags klær bør jenta mi ha[8|]

Trenger råd og tips her for jeg er så usikker

Ja der nevnte du noe smart ja...Posisjoner...Men skal foreldrene være med på bildet eller kun ungen[8|][8|]

Hva er mest normalt[8|][8|]

Huff jeg er helt grønn på dette jeg[&o]

Jepp for dytte litt på denne innimellom da hihi[:D][:D]

Jeg og vil ha tips! [:D]

Vi skal ta bilder av kun henne og et par med alle 3[:)] 
Jeg tar med et sett hverdagsklær og 1 kjole. Skal kjøpe ei slik bleietruse, helt hvit..så slipper vi å få libero reklame med på bildene. Skal ta både svart/hvit og fargebilder. Regner med at fotografen har litt ideer på hvordan det skal gjøres[:)]

Skal ha et bilde med alle tre. Da skal vi ha på jeans (selebukse til lillemor) og hvit topp/t-skjorte. Er fint når man har på seg matchende klær.[:)]
Ellers noen svart/hvitt og noen fargebilder av henne. Skal ha med en kjole også noen bilder i bleien med et smykke rundt halsen.
Litt forskjellige posisjoner og ansiktsuttrykk må vi jo ha. Blir gøy![:)] 

Ja skal det, kommer til og ha bar overkropp på di fleste bildene og bare tottelittene [:D]

Ett lite tips fra meg: Isje ha for mange antrekk, då blir d mer som en katalog når du ser ijønå prøvebildene, d ska jo ver ungen så e i fokus!

M tog babybilder når Leon va 4 mnd, då hadde eg någn i tøybleie, og någn i tskjorte og selebukse (klær fra når eg å mine storesøsken va små..) Å m hadde m vår egen bamse. Litt mer personligt å eget for oss liksom.. Kjempefornøyde:)

Ei veninnna tog ett års bilder for litt sia å eg syns isje di va någe bra.. altfor mye forskjelligt for hu hadde masse rare antrekk å hatter på å d va liksom som å c i H&M katalogen...

Back
Topp