1 åring sykdom .

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Gutten på 1 år blev syk lørdagskvell. Feber snue hoste hals og øronværk kan eg tenka meg. Hade feber fram till Igår kvell. Han spiser ingeting drikker minimalt. Nær han hostar så låter det som det er slim i halsen+ nær han pustar så hører man lyd fra brøst.
Så e frågan min hade dere tatt kontakt med legen idag .

Hadde nok gjort det selv om det mest sannsynlig bare er en forkjølelse eller noe. Var utrolig mye hos legen med min datter. Hu drikker utrolig lite til vanlig og er omtrent umulig å få i hu noe som helst når hu er syk.

Hadde nok gjort det selv om det mest sannsynlig bare er en forkjølelse eller noe. Var utrolig mye hos legen med min datter. Hu drikker utrolig lite til vanlig og er omtrent umulig å få i hu noe som helst når hu er syk.
ja sånn er typ gutten min på 1 år og. Har prøvd å ringe legekontor 3 ganger . Væntat total øver 1 time utan å få tag i de. Helt omøjligt.

ja sånn er typ gutten min på 1 år og. Har prøvd å ringe legekontor 3 ganger . Væntat total øver 1 time utan å få tag i de. Helt omøjligt.
Ja noen legekontoreter er sånn. Men nå går det en skikkelig forkjølelse også trur jeg. Svigermor hosta skikkelig i dag tidlig og var litt grumsete i stemmen. Da er det i grunn mye verre å få tak i legen. Hender jeg bruker legevakta da. Men vi bor ett så lite sted at hvis legevakta ikke blir brukt ( er dager ingen er innom der) så blir den flytt til en annen kommune. Kommunen kjempet for å beholde den.

Gutten på 1 år blev syk lørdagskvell. Feber snue hoste hals og øronværk kan eg tenka meg. Hade feber fram till Igår kvell. Han spiser ingeting drikker minimalt. Nær han hostar så låter det som det er slim i halsen+ nær han pustar så hører man lyd fra brøst.
Så e frågan min hade dere tatt kontakt med legen idag .
Hadde nok fått sjekket det, med tanke på lyd i brystet.

Fikk du tak i legekontoret? Jeg hadde også tatt kontakt. Om du ikke får tak i dem på telefon så ville jeg kjørt bort til legekontoret om det ikke er alt for langt borte.

God bedring til gutten din [emoji170]

Fikk du tak i legekontoret? Jeg hadde også tatt kontakt. Om du ikke får tak i dem på telefon så ville jeg kjørt bort til legekontoret om det ikke er alt for langt borte.

God bedring til gutten din [emoji170]
Nei eg fick ikkj tag i de. de stengde nå kl 15

Kjør bort på legekontoret. God bedring!

Edit, så nå de var stengt. Jeg ville ringt legevakt for råd!

Back
Topp