1-åring som biter!!

høstgutt

Andre møte med forumet
[:@] 1-åringen vår biter og vi holde på å bli sprø! Kommer bort og skal
"kose", snur seg og biter til.
Har prøvd å avlede, si "nei", fjerne han fra den han har bitt, men ingenting fungerer.. Noen som har gode tips?

bit igjen.....min eldste datter bet meg i min høygravide mage og første gang ble jeg noe sjokkert for det var ikke noe hun hadde pleid å gjøre og så gikk det noen dager så da hun atter en gang bet meg i in høygravide mage bet jeg ho igjen,,,,ikke slik hun fikk merke men nok til at hun kjente hvor ondt det gjorde siden har hun ikke bitt overhode

ORIGINAL: høstgutt

[:@] 1-åringen vår biter og vi holde på å bli sprø! Kommer bort og skal
"kose", snur seg og biter til.
Har prøvd å avlede, si "nei", fjerne han fra den han har bitt, men ingenting fungerer.. Noen som har gode tips?

Klør sikkert i munnen, og i følge bøkene så vet de ikke at det gjør vondt. Noen gjør det når de koser.

Men å bite tilbake er vitnok ikke pedagogisk riktig, var ei venninne som hadde gjort det, og sat det i BHG. Ikke hardt selvfølgelig, bare så han kjente det. Men hun fikk beskjed om at slike ting kunne ende i en bekymringsmelding[8|]

Jeg har ei datter som bet fra hun var 1,5 til litt over 2. Det var frustrerende. Hun skulle bare kose og plutselig ble det til biting.

Jeg ville ALDRI ha biti ungen min igjen for det første.

Det vi gjorde var at vi fikk tips fra PPT om å sjekke ørene hennes, noe vi gjorde og der var det vann i mellomøret. Så etter vi la inn dren så fikk vi en helt annen unge som ikke bet lenger[:D] Hun ble veldig frustrert fordi hun ble fort sliten når hun gikk med vann i mellom øret så derfor gikk det over til biting.

Back
Topp