N
NAlexandra
Guest
Jeg har en jente på 1 år som fortsatt er veldig avhengig av puppen og da spesielt på kvelden for å sove. Det blir ofte litt at hun sovner ved puppen også. (Og ja, jeg vet det er kjempe dumt, men det er sånn det har blitt.) Har fått henne et par ganger til å sovne uten oppi senga si, men da tar det ofte veldig lang tid. Hun reiser seg opp gang på gang og vil helst ikke ligge nede. Blir ofte veldig lei seg etter jeg har lagt henne ned etter noe runder opp og med. Jeg har ikke lyst til å gå igjennom noen skrikekur. Jeg håper etterhvert hun vil miste interessen for puppen for jeg har virkelig ikke lyst til å ta fra henne den. Det er helt greit for meg en stund til, men jeg skulle gjerne sett hun sovnet selv og at pappan også kunne hjulpet til med leggingen. Ikke tar hun smokk og heller ikke har hun en bamse eller en koseklut. Skulle gjerne sett hun hadde noe som kunne erstatter puppen litt videre, men har igrunn prøvd det meste. Noen som har noen erfaringer og noen tips til det jeg forteller over her så blir jeg veldig glad