1 år siden...

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
...jeg kastet p-pillene nå. :) husker jeg tenkte at jeg kanskje fikk baby til min bursdag i april da. Hehe :)

Tenk at de som blir gravid nå får baby i april 2016 og vi får i november allerede. Det har gått så fort!:) jeg har 16 uker igjen bare.:)

Å helle min så fort det har gått ja :) det er jammen rart å tenke på at de som blir gravide nå skal ha i april :o

Ja tiden flyr virkelig fort!! Snart sitter vi her med nurka våre:love017:love017

Jeg tenkte, jøss så kort tid de andre har til termin! Men jeg er jo i uke 24, så det er jo bare 16 uker igjen?!?
Shit pomfritt!
:D
Dagens jubel :D

Jeg tenkte, jøss så kort tid de andre har til termin! Men jeg er jo i uke 24, så det er jo bare 16 uker igjen?!?
Shit pomfritt!
:D
Dagens jubel :D
Hehehe herlig overaskelse da :p å to uker før er jo å til termin så det vil si at innen 13 uker så er det begynnt å komme babyer her :D

Ja :D det har egentlig godt veldig fort :D
Ja det er rart det der, innimellom synes jeg det er en evighet siden jeg ble gravid, og det føles så fjernt med november, vinter og mørketid.. Men i uker, så er det jo ikke så lenge til?! Mannen mener det er en eeeevighet til termin, han synes jeg er sinnsyk som har handlet så mye allerede. Men jeg vil ha ting på plass før magen er for tung, men han forstår ikke det der.

Back
Topp