1 år siden positiv test idag..

Kameleon

Elsker forumet
Aprillykke 2017
..det har gått så utrolig fort! Var en magisk dag, all spenningen og forventningene. Rart at det var vår skjønneste lillebror som vi nå kjenner så godt <3 Meningen med livet disse barna våre ;)
 
8. Juli her :) siste pille 12. Mai, forventet ikke klaff på første forsøk :) utsatte testingen lenge, men så skulle vi på ferie og da bare måtte jeg ta den :)
 
Oi, så moro!! Jeg husker ærlig talt ikke datoen slik i farten, men det var i hvert fall rett før sommerferien min. Husker merkelig nok ikke akkurat hva jeg tenkte/følte der og da. Men var i hvert fall litt overrasket over at jeg ikke var MER glad etter så mange mislykkede forsøk. Tror ikke det gikk helt opp for meg. Tok maaange tester frem til jeg skulle på SH på tidlig ul, for jeg var så redd for at testene ikke stemte:)

Og så kom jo den dårlige kondisen og kvalmen ganske raskt. Ikke det at jeg var superkvalm, men småkvalm hele tiden og dårlig matlyst. Lå stort sett ute på en solseng og orket ikke stort mer i ferien:)

Og her sitter vi nå med verdens herligste lille jente. Vi er så heldige at jeg av og til ikke kan fatte det!
 
30 juni var det 1 år siden vi satt inn to egg på riksen. Det var fryseforsøk, så vår lille Tindra ble faktisk lagd 7. Februar 2014, hehe :) rart å tenke på at det lille egget ligger nå ved siden av meg og veier 6 kg ;)
 
ja tenkt det... 1 år siden alt ble forandret :p (her var d i juli en gang)...
 
30 juni var det 1 år siden vi satt inn to egg på riksen. Det var fryseforsøk, så vår lille Tindra ble faktisk lagd 7. Februar 2014, hehe :) rart å tenke på at det lille egget ligger nå ved siden av meg og veier 6 kg ;)
Prøverør her og, så vi og vet jo akkurat når snuppa ble laget :) 16. juni fikk vi satt inn egget som har blitt den nydelige babyen min.
 
30 juni var det 1 år siden vi satt inn to egg på riksen. Det var fryseforsøk, så vår lille Tindra ble faktisk lagd 7. Februar 2014, hehe :) rart å tenke på at det lille egget ligger nå ved siden av meg og veier 6 kg ;)
Fryseforsøk her også:-( Jeg hadde SÅÅ liten tro på at det kunne fungere, etter tre mislykkede innsettinger av ikke-frys. Men endelig satt det! Fikk satt inn på Ullevål 23. juni:)
 
Fryseforsøk her også:-( Jeg hadde SÅÅ liten tro på at det kunne fungere, etter tre mislykkede innsettinger av ikke-frys. Men endelig satt det! Fikk satt inn på Ullevål 23. juni:)
Skulle være smilefjes og ikke surt fjes selvfølgelig:)
 
Fikk positiv test 10 juli her, rart at det snart er et år siden! Var da 4+1, og kjente allerede kvalmen og trøttheten slå meg ut. Var på ferie med svigers, og måtte jo fortelle de om det bare noen dager etter at vi selv fant det ut, så de ikke trodde jeg bare var lat. ;)
 
Begynner å nærme seg ettårsdagen siden positiv test her også. Tiden har gått utrolig fort.
 
Back
Topp