Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du sykemeldt veldig tidlig du eller? Jeg ble sykemeldt da jeg var 19 uker pga bekkenløsning...men skolen måtte jeg true meg igjennomJa det er helt sykt! Har vært borte fra jobb i 1 år
Først kvalme og så kraftig bekkenløsning fra uke 10 Har en sånn type jobb det jeg må fungere 100%Ble du sykemeldt veldig tidlig du eller? Jeg ble sykemeldt da jeg var 19 uker pga bekkenløsning...men skolen måtte jeg true meg igjennom
Usj da....da går jo tida så sakte også (når man går hjemme). Men er verdt hvert sekund ♡Først kvalme og så kraftig bekkenløsning fra uke 10 Har en sånn type jobb det jeg må fungere 100%
Usj da....da går jo tida så sakte også (når man går hjemme). Men er verdt hvert sekund ♡
Hadde du også termin 21.09.15?Vi hadde jo fått beskjed om at dette ville ta tid, så jeg drakk vin med en venninne for et år siden jeg ble ikke gravid før rundt den 28.12, så var også litt vanskelig å vite at vi var på vei.
Yes men fødte 16.9Hadde du også termin 21.09.15?
Jeg fødte den 05.09Yes men fødte 16.9