1️⃣. Gangsmammer

Så koselig tråd å lese :) Jeg er også førstegangs! Som dere andre så venter jeg nok en god stund før jeg tør å kjøpe inn noe. Men gleder meg veldig til at det forhåpentligvis blir min tur til å handle utstyr! :)
Ja det blir såååå spennende å gjøre rommet klar og begynne å handle
 
Ja det blir såååå spennende å gjøre rommet klar og begynne å handle

Ja, virkelig! Kan ikke vente! Håper så inderlig at jeg får oppleve det denne gangen. Men ble så fryktelig skuffet sist. Synes jeg leste at du også mistet for ikke så lenge siden?

Jeg ble gravid i slutten av juli og mistet i august. Og nå hadde jeg en menstruasjon i mellom før jeg ble gravid igjen. Føler meg så heldig, men samtidig er jeg kjemperedd for at det samme skal skje igjen. Jeg klarer på en måte ikke å tro det helt ennå..

Hvor langt er du på vei? :)
 
Ja, virkelig! Kan ikke vente! Håper så inderlig at jeg får oppleve det denne gangen. Men ble så fryktelig skuffet sist. Synes jeg leste at du også mistet for ikke så lenge siden?

Jeg ble gravid i slutten av juli og mistet i august. Og nå hadde jeg en menstruasjon i mellom før jeg ble gravid igjen. Føler meg så heldig, men samtidig er jeg kjemperedd for at det samme skal skje igjen. Jeg klarer på en måte ikke å tro det helt ennå..

Hvor langt er du på vei? :)
Jeg ble gravid i februar og mistet i mars :( prøvde med medisiner siden uten hell. Hadde problemer med eggløsning og ikk el sprøyter. Tok pause og Så ble gravid i sep uten medisiner. Kan fortsatt ikke tro det hehe. Håper og tror at det skal gå bra ❤️
Er 5+4 idag. Hva med deg?
 
Jeg ble gravid i februar og mistet i mars :( prøvde med medisiner siden uten hell. Hadde problemer med eggløsning og ikk el sprøyter. Tok pause og Så ble gravid i sep uten medisiner. Kan fortsatt ikke tro det hehe. Håper og tror at det skal gå bra ❤️
Er 5+4 idag. Hva med deg?

Å så bra! Gratulerer forresten! Fantastisk! Det håper og tror jeg også.

Så bra. Jeg er 4+7 i dag ifølge Flo, men kanskje egentlig kortere på vei. Har ustabile sykluser og tror kanskje jeg hadde en litt sen eggløsning denne gangen. Så blir spennende å se. :)
 
Å så bra! Gratulerer forresten! Fantastisk! Det håper og tror jeg også.

Så bra. Jeg er 4+7 i dag ifølge Flo, men kanskje egentlig kortere på vei. Har ustabile sykluser og tror kanskje jeg hadde en litt sen eggløsning denne gangen. Så blir spennende å se. :)
Gratulerer masse❤️
Så spennende. Da er du egentlig 5+0. Noen teller 7.dag som null :)
 
Gratulerer masse❤️
Så spennende. Da er du egentlig 5+0. Noen teller 7.dag som null :)

Så bra! :) Ble superbekymret nå for smertene i mage og korsrygg bare øker på. Føles ikke noe trygt i det hele tatt. Men «heldigvis» er det ikke noe annet å gjøre enn å vente og se...
 
Så bra! :) Ble superbekymret nå for smertene i mage og korsrygg bare øker på. Føles ikke noe trygt i det hele tatt. Men «heldigvis» er det ikke noe annet å gjøre enn å vente og se...
Samme her :( har hostet såååå mye. Håper virkelig det går bra
 
Samme her :( har hostet såååå mye. Håper virkelig det går bra

Det gjør det helt sikkert! Merker jeg er redd for å hoste og bevege meg raskt eller hardt også. Men samtidig så skjønner jeg jo at man ikke kan «riste løs» embryoet på en måte. Tror ikke det er mulig. Hehe. :)
 
Det gjør det helt sikkert! Merker jeg er redd for å hoste og bevege meg raskt eller hardt også. Men samtidig så skjønner jeg jo at man ikke kan «riste løs» embryoet på en måte. Tror ikke det er mulig. Hehe. :)
Ja nettopp det. Min mann ler av meg og mener vi skal bruke superlim for å feste babyen godt så jeg kan hoste hehe
 
Jenter har dere bestilt time hos legen? Hvordan finner dere jordmor? Hvem av dere skal på TUL?
 
Jenter har dere bestilt time hos legen? Hvordan finner dere jordmor? Hvem av dere skal på TUL?
Jordmor finner man med å sjekke tilbudet kommunen har på helsestasjonen :happy: Jeg skal i hvertfall ordne meg legetime om ikke så lenge og bestille time til privat ul i løpet av uken. Usikker på hvor tidlig ul jeg vil ha derimot.
 
Jenter har dere bestilt time hos legen? Hvordan finner dere jordmor? Hvem av dere skal på TUL?
Jeg har ikke bestilt time hos legen, men gjør det hvis alt ser bra ut etter tul. Skal på tul i uke 7 som blir om 1,5-2 uker, får time i posten.
 
Jenter har dere bestilt time hos legen? Hvordan finner dere jordmor? Hvem av dere skal på TUL?
Jeg har både vært hos lege og jordmor allerede :) sjekk info om helsestasjon i din kommune. Jeg skal på TUL 28/10 :) skal du?
 
Jeg har time 24.oktober. Da er jeg 7+0, er det tidlig? Vet ikke hvilken stasjon jeg tilhører når det gjelder jordmor:/
 
Første gang her også. Ikke planlagt. 7+3 i dag. Har legetime 29. Okt.
 
Takk. For å finne min jordmorstasjon så ringte jeg bare helsestasjonen i nærheten. De kan nok fortelle deg hvilken jordmor du skal kontakte.:happy:
 
Back
Topp