1årsdag!

Vi har ønska oss sykkelvogn av svigers. Og klær til bhg og sommer av øvrige. Kommer til å kjøpe megablocks i alle fall sjøl. Også ser vi an om vi trenger noe mer etter bursdagen :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Har ikke tenkt på det. Tror ikke vi ønsker noe spesielt egentlig. Har jo to barn fra før så vi har utrolig mye utstyr. Gleder meg til å feire han. Åååå, det blir kos.

Mine foreldre skal kjøpe ullflecedress og lue fra nøstebarn har de sagt.
Min svigermor skal strikke Mariusgenser.

Vi kjøper nok en leke fra storesøsknene, men han trenger ellers ingenting.

Aner ikke. Kanskje en dukke til henne. :) er veldig "gutte-dominert" her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ønsket oss sandkasse, uteleker, barnehageklær, sykkelvogn og fotobøker :)

Vi ønsker oss bhgklær som støvler, regnsett osv. Og hjemmestrikket klær fra oldermora. Klær generelt i 86.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja 1. Juni fyller vår ett år:) Tiden har gått så fort. Ønsker ikke noe bestemt egentlig. Klær er alltid fint å få^^

Har ikke tenkt på det. Tror ikke vi ønsker noe spesielt egentlig. Har jo to barn fra før så vi har utrolig mye utstyr. Gleder meg til å feire han. Åååå, det blir kos.
Hehe, her blir vel knapt dagen feiret. :p

Vi bruker feire i helga, og den helga er vi i konfirmasjon på østlandet. Så vi er ikke hjemme engang. Men blir nok en liten feiring likevel. Gleder meg jo også da. Alltid koselig med en grunn til å samle folk.

Hehe, her blir vel knapt dagen feiret. :p

Vi bruker feire i helga, og den helga er vi i konfirmasjon på østlandet. Så vi er ikke hjemme engang. Men blir nok en liten feiring likevel. Gleder meg jo også da. Alltid koselig med en grunn til å samle folk.

Vi feirer alltid den dagen bursdagen er vi. Det er så mange bursdager i familien at det må bare bli sånn. I dag har vi vært i 85 årsdag og i mårra skal vi i 40 årsdag.

AM ønska seg drømmehagenstæsj.. gudmora gikk på lekebutikk og spurte etter det, og fikk da beskjed om at drømmehagen var UT.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp