1årsdag!

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Nå er snart den første "juni" babyen et år:) så jeg lurer på hva dere har på ønskelista og hva skal dere kjøpe til de små håpefulle:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Klær til bhg. Ull :)

Vi kjøper sikkert en leke av noe slag som vi syns han trenger:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Little people fisher price ønsker han seg, sommerklær. Følger med for godt med tips .

Sent from my iPad using BV Forum

Følger også med :) Blir nok en del utstyr og klær til Bhg-start, som sekk og matboks.

Følger også med :) Blir nok en del utstyr og klær til Bhg-start, som sekk og matboks.

Vi fikk fjellräven sekk i julegave. Den minste. Men må si jeg er mer fornøyd med bergans. Har ikke brukt sekken enda. Men har bergans til storebror, og den rommer litt mer. Ser stødigere ut. Sååå spørs om jeg ønsker/ kjøper bergans .

Vi ønsker penger til dem så vi kan kjøpe ordentlige leker istedenfor alle små lekene.
Også klær.

Har egentlig ikke noe spess ønsker. Men alltids kjekt med penger el gavekort, for da kan vi kjøpe ting el klær som han vil kunne trenge etterhvert :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hun ønsker seg en fin kiste til lekene, bokhylle, plaskebasseng, uteleker, div andre leker og klær. Jeg kjøpte inn en del leker før jeg sluttet på lekebutikken, så hun får nok noe av det av oss :)

Vi fikk fjellräven sekk i julegave. Den minste. Men må si jeg er mer fornøyd med bergans. Har ikke brukt sekken enda. Men har bergans til storebror, og den rommer litt mer. Ser stødigere ut. Sååå spørs om jeg ønsker/ kjøper bergans .

Jeg har fjellreven sin og er veldig fornøyd, men nå har ikke jeg hatt bergans sin :p

Her skal vi kjøpe kjøkken med tilbehør til han :) Ønsker oss nok ting til bhg, penger, klær til bhg og sko bl.a. :)

Her er sandkasse, gåbil, uteleker og klær på ønskelista :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sommerklær :)

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Bestilte idag faktisk. Lekekasse. Også får vi ønske klær av andre, leker er det nok av :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har også Bergans til eldste. Fornøyd så langt. Holder fint til Bhg i alle fall. Må nok ha ny til skolestart :)

Bruker alle barnehagesekk? Kjøpte til eldste men ble aldri brukt.. Hva bruker dere den til? Mine har berganssekker d, men de blir brukt på tur:p men supre sekker:(

Bruker alle barnehagesekk? Kjøpte til eldste men ble aldri brukt.. Hva bruker dere den til? Mine har berganssekker d, men de blir brukt på tur:p men supre sekker:(

Her sender jeg alltid med. Er ikkw nødvendig, men bare blitt sånn. Ligger alltid sitteunderlag og et skift i den = klar til tur :p og matboksen. Men den blir jo lagt i kjøleskap hver morgen :)

Her sender jeg alltid med. Er ikkw nødvendig, men bare blitt sånn. Ligger alltid sitteunderlag og et skift i den = klar til tur :p og matboksen. Men den blir jo lagt i kjøleskap hver morgen :)

Mathea har sekk med seg på turdagene med vannføaske og tom matboks, ellers så har jeg aldri brukt:p men her får vi alle måltiderni bhg også:)

Mathea har sekk med seg på turdagene med vannføaske og tom matboks, ellers så har jeg aldri brukt:p men her får vi alle måltiderni bhg også:)

Her får de kun varmmat. Som regel 2 gangee i uka. Naturbhg. Så mye på tur:) må ha med frokost / lunsj. Også spiser de restene før frukt.

Back
Topp