Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk fjellräven sekk i julegave. Den minste. Men må si jeg er mer fornøyd med bergans. Har ikke brukt sekken enda. Men har bergans til storebror, og den rommer litt mer. Ser stødigere ut. Sååå spørs om jeg ønsker/ kjøper bergans .Følger også medBlir nok en del utstyr og klær til Bhg-start, som sekk og matboks.
Sent from my iPhone using BV Forum
Enig!Vi ønsker penger til dem så vi kan kjøpe ordentlige leker istedenfor alle små lekene.
Også klær.
Vi fikk fjellräven sekk i julegave. Den minste. Men må si jeg er mer fornøyd med bergans. Har ikke brukt sekken enda. Men har bergans til storebror, og den rommer litt mer. Ser stødigere ut. Sååå spørs om jeg ønsker/ kjøper bergans .
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi har også Bergans til eldste. Fornøyd så langt. Holder fint til Bhg i alle fall. Må nok ha ny til skolestartVi fikk fjellräven sekk i julegave. Den minste. Men må si jeg er mer fornøyd med bergans. Har ikke brukt sekken enda. Men har bergans til storebror, og den rommer litt mer. Ser stødigere ut. Sååå spørs om jeg ønsker/ kjøper bergans .
Her sender jeg alltid med. Er ikkw nødvendig, men bare blitt sånn. Ligger alltid sitteunderlag og et skift i den = klar til turBruker alle barnehagesekk? Kjøpte til eldste men ble aldri brukt.. Hva bruker dere den til? Mine har berganssekker d, men de blir brukt på turmen supre sekker
Mathea har sekk med seg på turdagene med vannføaske og tom matboks, ellers så har jeg aldri bruktHer sender jeg alltid med. Er ikkw nødvendig, men bare blitt sånn. Ligger alltid sitteunderlag og et skift i den = klar til turog matboksen. Men den blir jo lagt i kjøleskap hver morgen
![]()
Her får de kun varmmat. Som regel 2 gangee i uka. Naturbhg. Så mye på turMathea har sekk med seg på turdagene med vannføaske og tom matboks, ellers så har jeg aldri bruktmen her får vi alle måltiderni bhg også