05.00

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Er ikke akseptabel tid å våkne på!! Jeg må jo snart begynne å legge meg kl 20 for å fungere.... [:o]

God morgen. Det er sånn her også....[:)] Blir rimelig trøtt til tider! Nå er frokosten inntatt og hun ligger fornøyd å leker med stemmen og prøver krabbe her[:)]

05.00?[:o] ah,og jeg som synes N starta tidlig med halv 7 [:'(] er litt ekstra trøtt i dag siden jeg ikke sovna før 1.30 i natt [:o][&:]

Hehe.. Er ikke hver dag, men innemellom.. [8|]
og i natt sovna jeg ikke før 3 heller! Og nå er det straks utsrikkningslag, så dette blir en laaaaaang dag! [:)]

Her har vi også begynt å våkne klokka 5 [8|]
Men sovner heldigvis til puppen og sover til mellom hall 7 og 8.
Men nå begynner jeg med grøt på morgen også her for å se om
det kan ha noe effekt [8D]

Her var kl 0450 da han våknet [8|] Makan... Sto opp og ga han mat, så la vi oss igjen og sov til 07 ihvf =)

Alt før klokka 07 er IKKE morgen. Så vi nekter barna å stå opp før det[8D]

Ja, her også våknet hun kl 4.30 i dag. Sovnet heldigvis 2 timer etter det igjen, og 3 timer til, så mamma er fornøyd [:D]

her våkner lillegull kl 7 hver morgen, tili nok syns jeg:P men går veldig bra da, for han er våken i max 2 timer, så legger han seg å sover i noen timer igjenn, gooodt:D

Her sov ho til kl 7 og så sov ho i en halvtime til så sambo stod opp med henne litt over halv 8 og jeg fikk sove til HALV 11 [:D][:D]

M våkner stort sett kl 5 - 5.30 for å få litt mat. Men så sovner hun igjen. MEN så har vi storesøster, som mener at så fort "sola er ute" så skal hele familien opp.
I dag hadde jeg akkurat lagt meg etter å ha amma minsten og så gikk det søren ikke mer enn 5min så var storesøster der. -Mamma, det er sola ute! Stå opp!!
[:@]Og jeg kjenner at jeg blir vond i veiva bare av å se på klokka så tidlig!

Her er det mating ca 05.30 og så sovner hun igjen og sover helt til 09.00 - 09.30 [:D] sånn har det vært den siste uka Vet jo hvor fort ting endrer seg, men jeg håper det fortsetter!!!

Her er det nesten hver dag at hun våkner 5:30 av og til blir det 0500... Begynner å venne meg til det, men merker at jeg ikke kan bli senere i seng enn 24

Hun sovner igjen rundt åtte men da har jo storebror stått opp og skal ikke sove igjen før 11.30 og da våkner hun for å få lunsj og leke. Dette er rutine fra tors til sønd... Man-ons er steinar i bhg og da kan jeg sove, men da er det såååå mye annet jeg må få gjort... Får ta igjen sovingen om ett år

ORIGINAL: mammamilla

Her har vi også begynt å våkne klokka 5 [8|]
Men sovner heldigvis til puppen og sover til mellom hall 7 og 8.
Men nå begynner jeg med grøt på morgen også her for å se om
det kan ha noe effekt [8D]

Samme her .. blir spennende å se hvor lenge vi sover imorgen tidlig =)

Back
Topp