02 februar 2014

Så artig! Av og til kan det være litt vanskelig å vite forskjellen på hvor langt mor er i syklus og hvor lenge det er siden egget ble befruktet. Om det stod 1-2 uker på testen kan det stemme at du ut i fra din syklus er ca tre uker på vei, men at det er bare 1-2 uker siden egget ble befruktet. Var du hos jordmor samme dag du tok test?

Jeg kan ikke ta en test før tidligst neste helg. Gleder meg enormt! Krysser fingre og alt jeg har!:p

Ja jeg har veldig uregelmessig mens i tillegg, så jeg har ikke funnet helt ut når det kan ha skjedd.
Men jeg har veldig mange symptom, er det vanlig å få symptomene allerede i de første 2-3 ukene?

Ja var hos fastlegen min og på legekontoret har de jordmor som tok ultralyd på meg, hehe så ingenting men hun sa ca 3 uker :D

Det er nok veldig individuelt, og varierer i tillegg fra graviditet til graviditet. Hvilke symptomer merker du? :-)
Håper jeg også får noen hint snart. Jeg er så innmari utålmodig he he!:p

Det er nok veldig individuelt, og varierer i tillegg fra graviditet til graviditet. Hvilke symptomer merker du? :)
Håper jeg også får noen hint snart. Jeg er så innmari utålmodig he he!:p

Ja det skjønner jeg, krysser fingrene for deg og håper du og får positiv test :)

jeg er allerede kvalm, mye luft i magen, svake smerter i magen, trøtt og svimmel og har mistet litt appetitten for diverse mat..

Kvalm, uggen, ømme bryster å tisser masse :) så når det står 1-2 uker på den testen min, så er jeg ca 3 uker på vei?

Kvalm, uggen, ømme bryster å tisser masse :) så når det står 1-2 uker på den testen min, så er jeg ca 3 uker på vei?

Dersom det står 1-2 uker på testen er det 1-2 uker siden du ble befruktet. Dersom du har 28- dagers syklus er du ca 3-4 uker på vei. Slik forklarer clearblue det på sin graviditetstest med ukeindikator:) Jeg er ingen ekspert, men det er hverfall slik jeg har forstått det he he!

Både jeg å gubben ble litt forvirra, for han har regnet å regnet på det, å mente jeg kom til å ha termin i mars, men så skjedde dette litt tidligere enn planlagt, så viser ukegreia termin engang mellom 2-6 februar :P Å andre februar ungen her har bursdag 9 februar...noe jeg var bestemt at jeg ikke ville være i nærheten av :P

Gratulerer :D SÅ gøy at det begynner å ramle folk inn her nå :D

Gratulerer!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Når det står 1-2 er du 3-4 uker på vei, for den regner fra befruktning som er to uker mindre enn svangerksapet regnes. vi regnes som 2 uker på vei den dagen egget og sædcellen møtes.

Dersom du skulle ha termin 16. februar skulle du ha eggløsning nå. du har nok termin første uken i februar, sånn som vi andre som har testet postivt denne uken.

hvordan får jeg endret på det første innlegget og overskriften?

Jeg endret overskriften for deg, innlegget ditt redigerer du ved å trykke på "rediger" nederst i det første innlegget (om du sitter via pc). Sitter du via appen, markerer du innlegget (trykker på det) og endre =)

Back
Topp