02 februar 2014

SunnivaKL

Betatt av forumet
er min termin!!! :D

jeg tok to digitale tester på fredag som viste at jeg er gravid og 2 uker på vei. Jaaaaa!!!!! :D endelig!

Så gøy da! Gratulerer så mye :-)

Gratulerer så mye:-) 16 Februar er min jente født!:-)

Gratulerer! :-) Har du fått positiv test allerede? Hvis jeg blir gravid denne mnd så har jeg termin 14feb og får ikke testet før om 2 uker. Venter i spenning :-)

Gratulerer! :-) Har du fått positiv test allerede? Hvis jeg blir gravid denne mnd så har jeg termin 14feb og får ikke testet før om 2 uker. Venter i spenning :-)
Det samme tenkte jeg..!?:-) Jeg får termin ca 11, og kan ikke teste før i slutten av neste uke....

Ja jeg hadde positiv test i går, og allerede 2 uker på vei. Men kan ikke komme helt frem til når jeg ble gravid...

Hurra!! gratulerer!!

Mandag er fire uker på vei når man får positiv test..ca. men det er to uker siden befruktningen. :-) du har nok en annen termin. :-)

Det blir uansett spennende:-)

Gratulerer:) Men du har nok en tidligere termin ;) Når jeg tester positivt på tirsdag,så har jeg termin 6.februar :)

Gratulerer så mye med positiv test! Så gøy! :)

Selv om tidspunkt for eggløsning kan variere fra kvinne til kvinne, vil likevel en positiv graviditetstest som viser 2 uker bety at det er ca to uker siden befruktning fant sted. Termindatoen vil i ditt tilfellet da være i starten av februar! Det positive med dette er jo at du har kortere ventetid! Lykke til videre, og igjen gratulerer med positiv test! :):)

Så artig! Av og til kan det være litt vanskelig å vite forskjellen på hvor langt mor er i syklus og hvor lenge det er siden egget ble befruktet. Om det stod 1-2 uker på testen kan det stemme at du ut i fra din syklus er ca tre uker på vei, men at det er bare 1-2 uker siden egget ble befruktet. Var du hos jordmor samme dag du tok test?

Jeg kan ikke ta en test før tidligst neste helg. Gleder meg enormt! Krysser fingre og alt jeg har!:p

Back
Topp