01.02.16

Håper jeg kan komme etter om noen dager :D februar baby er drømmen altså :D
 
Håper jeg kan komme etter om noen dager :D februar baby er drømmen altså :D
Åååhhhhh jaaaaaa!! Vil ha deg inn hit!

Håper ikke jeg er for tidlig ute, men klarte ikke dy meg! Når jeg fant alle datoene sånn som på det bildet og akkurat 1.2 var så fin termindato liksom!
 
Åååhhhhh jaaaaaa!! Vil ha deg inn hit!

Håper ikke jeg er for tidlig ute, men klarte ikke dy meg! Når jeg fant alle datoene sånn som på det bildet og akkurat 1.2 var så fin termindato liksom!
Det skjønner jeg godt og jeg tror absolutt ikke du er tidlig ute :D ja det er en fin dato :D Min bli 3/2-16 og det er datoen da vi bestemte oss for å prøve på nr 2 for 4 år siden :D så nå må det gå altså :p
 
Håper å komme inn hit jeg også :) Er nettopp ferdig med mitt første IVF forsøk. Er nå på rugedag 4 ❤
 
Gratulerer, hvor er den oversikten fra? Stilig!
 
Gratulerer!! :D

Jeg er veldig klar for å komme etter! 2 februarbarn er helt i orden:)
 
Nå må det snart komme flere inn her! Henger på januar i mens. Blir vel kanskje januartermin etter UL like vel...
 
Jeg pleier å bli flyttet andre vei, så jeg kan vel likegjerne havne her. Mulig jeg henger litt begge steder. I tillegg til at jeg ble flyttet nesten 1 uke tilbake sist, kom og babyen 16 dager over termin.
 
Håper å komme etter I morgen eller fredag :D sterke symptomer, men ingen klar test ennå :( æææææ:eek:
 
Jeg pleier å bli flyttet andre vei, så jeg kan vel likegjerne havne her. Mulig jeg henger litt begge steder. I tillegg til at jeg ble flyttet nesten 1 uke tilbake sist, kom og babyen 16 dager over termin.
16 dager over??

Da tror jeg at du feilaktig ble flyttet tilbake den uken... Det det er i såfall helt fullstendig hårreisende om du fikk gå så lenge!
 
3+6 i dag! 4+0 i morgen, og jeg er fortsatt livredd for å begynne å blø :-(

Kanskje jeg tar det mer med ro når jeg nærmer meg 6+0, men det er et par nervepirrende uker fremover...
 
3+6 i dag! 4+0 i morgen, og jeg er fortsatt livredd for å begynne å blø :-(

Kanskje jeg tar det mer med ro når jeg nærmer meg 6+0, men det er et par nervepirrende uker fremover...
Dette skal gå bra kjære deg :) men kjenner godt til redselen. Selv kommer jeg ikke til å klare å slappe av før værtfall uke 7 om det er noe på gang.
 
Jeg ble ikke feilaktig flyttet tilbake. Jeg vet når jeg hadde sex (hadde kun sex 1 gang den mnd og det var 2 dager før positiv ELtest). Terminen jeg fikk var nok helt rett. Jeg ble satt i gang14 dager over termin og babyen kom 2 dager etter det. Heldigvis er det kommet nye retningslinjen som gjør at man ikke må gå like lenge over.
 
Back
Topp