0 energi å jobb

September16

Glad i forumet
Hvordan fungerer dere på jobben om dagen?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det har gått greit, men er sliten når jeg kommer hjem.
Er litt plaget med kvalme og hyppig toalettbesøk, og kvalmen er ikke det beste å ha når en jobber som miljøterapeut på tilrettelagt avdeling på barneskole :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gått greit her og. Bare je får sette meg ned når je må, blir fort kvalm og svimmel når je går/står mye. Sliten på kvelden, men glad je klarer jobbe og fungerer ganske så greit
 
E heldigvis fortsatt i permisjon og jobbe kun 2 daga i uka, så d går veldig greit. E trøtt, mn e helt overkommelig:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Er sykemeldt for noe annet for øyeblikket, men hadde ikke fungert i jobben pga kvalme og trøtthet. Jobber med noe som gjør at jeg MÅ være 100% til enhver tid. Tviler på at jeg skal tilbake til jobb, vi får ikke lov å være i arbeid lenger enn til uke 25 uansett.
 
Sliten og konstant svimmel:( fungerer ikke hjemme heller..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er sykemeldt for noe annet for øyeblikket, men hadde ikke fungert i jobben pga kvalme og trøtthet. Jobber med noe som gjør at jeg MÅ være 100% til enhver tid. Tviler på at jeg skal tilbake til jobb, vi får ikke lov å være i arbeid lenger enn til uke 25 uansett.
Hvorfor får du ikke være i arbeid lenger enn til uke 25?
 
Gått greit her og. Bare je får sette meg ned når je må, blir fort kvalm og svimmel når je går/står mye. Sliten på kvelden, men glad je klarer jobbe og fungerer ganske så greit


Signerer denne, spesielt å stå over lengre tid er problematisk, da er det godt å ha en stol i nærheten :)

Men jeg er også glad for å være i form til å jobbe, satser også på at formen blir bedre snart, hadde det helt supert i 2. trimester sist :)
 
Kvalmen og null energi, gav meg sykemelding, fungerer ikke hjemme heller...
 
Hvorfor får du ikke være i arbeid lenger enn til uke 25?

Det er på grunn av risiko i jobben, vi vet aldri hva vi kommer ut for. Så er det mye tunge løft og kinkige arbeidsstillinger/situasjoner til tider :)
 
Fungerer faktisk ganske bra. Jeg gruet meg til å begynne å jobbe igjen på grunn av konstant kvalme, men den har roet seg ned litt. I tillegg er det veldig rolig på jobb nå, så sitter mye foran pcen. Blir spennende å se hvordan det blir når det tar seg opp. Noen dager er jo værre enn andre, men stort sett føler jeg meg ganske bra.
Håper å jobbe fult ut året, men har så ekstremt hektiske arbeidsdager så jeg får bare vente å se.
 
Går greit, så lenge jeg spiser regelmessig ;-)
Jobber i småbarns avdelingen i en barnehage

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har ferie nå:) Men hadde gått greit å jobba tror jeg. Sliter med å være veldig sliten og trøtt, men hadde gått greit det.


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Har ferie.. Starter på jobb igjen imorgen, er utrolig spent på det...
 
Går greit, men merker jeg ikke er like effektiv som jeg pleier.
Blitt litt mer susete, og "gjemmer" meg litt på kontoret foran pc og later som jeg har fryktelig mye kontorarbeid så jeg får slappet av litt.
Forteller det vel på jobb i løpet av en uke eller to, så da blir det nok mer naturlig å ta litt mer pause i løpet av dagen.
 
Back
Topp