0 energi å jobb

September16

Glad i forumet
Hvordan fungerer dere på jobben om dagen?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det har gått greit, men er sliten når jeg kommer hjem.
Er litt plaget med kvalme og hyppig toalettbesøk, og kvalmen er ikke det beste å ha når en jobber som miljøterapeut på tilrettelagt avdeling på barneskole :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gått greit her og. Bare je får sette meg ned når je må, blir fort kvalm og svimmel når je går/står mye. Sliten på kvelden, men glad je klarer jobbe og fungerer ganske så greit
 
E heldigvis fortsatt i permisjon og jobbe kun 2 daga i uka, så d går veldig greit. E trøtt, mn e helt overkommelig:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Er sykemeldt for noe annet for øyeblikket, men hadde ikke fungert i jobben pga kvalme og trøtthet. Jobber med noe som gjør at jeg MÅ være 100% til enhver tid. Tviler på at jeg skal tilbake til jobb, vi får ikke lov å være i arbeid lenger enn til uke 25 uansett.
 
Sliten og konstant svimmel:( fungerer ikke hjemme heller..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er sykemeldt for noe annet for øyeblikket, men hadde ikke fungert i jobben pga kvalme og trøtthet. Jobber med noe som gjør at jeg MÅ være 100% til enhver tid. Tviler på at jeg skal tilbake til jobb, vi får ikke lov å være i arbeid lenger enn til uke 25 uansett.
Hvorfor får du ikke være i arbeid lenger enn til uke 25?
 
Gått greit her og. Bare je får sette meg ned når je må, blir fort kvalm og svimmel når je går/står mye. Sliten på kvelden, men glad je klarer jobbe og fungerer ganske så greit


Signerer denne, spesielt å stå over lengre tid er problematisk, da er det godt å ha en stol i nærheten :)

Men jeg er også glad for å være i form til å jobbe, satser også på at formen blir bedre snart, hadde det helt supert i 2. trimester sist :)
 
Kvalmen og null energi, gav meg sykemelding, fungerer ikke hjemme heller...